AltF4 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kerry Louise aksepterte meg som venn på face. Og dette gjør du like etter at dama di tok etternavnet ditt på samme sted? You got big cojones holmes! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Neh, det er da ikke noe å bekymre seg for. Hu Kerry Louise dama er jo stygg som en padde. puke.jpg Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Protip: aldri arranger stor fest med masse ukjente folk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dette er noe de fleste andre klarer å tenke seg til uten å prøve, Gal_Ape. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva er det du prøver å si, EpleFe? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 You sure suck at picking your fights son. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg gir gjerne fra meg følelsen av seier i en internet-dikusjon til noen som er selvutnevnt mer oppegående, intelligente og har mye mer kontroll på sine egne reaksjonsmønstre enn det jeg har. Men samtidig syns jeg det er et tegn på svekkede sjelsevner å ubetinget ("bare-fordi-jeg-kan-og-har-lov") komme med setninger, meninger eller ytringer som kan fremstå som nedsettende til andre medlemmer. Det koster meg ingenting å være enda mindre aktiv på dette forumet, eller her inne på facebook-status-erstatnings-tråden", selv om jeg føler at jeg prøver å gjøre min bit for å gjøre mangfoldet en liiten bit mer mangefarget. Endret 7. februar 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Så bare fordi du bryter den uskrevne loven det er å ikke invitere et lass med ukjente hjem på fest så skal vi andre utsettes for en personlig propaganda fra din side hvor du prøver å belemre oss med mindreverdighetskomplekser fordi det er du som er stutt i utgangspunktet? Skype? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Drama? Endret 7. februar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dårlig dag. Grunn: ukjent. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dårlig dag. Grunn: Forferdelig hodeverk :/ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes det er en ganske god dag idag jeg. Har du smertestillende da Crax? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 In other news: Nå ligger det an til at jeg kanskje kvitter meg med nisselua i løpet av de nærmeste dagene. Og Old Spice-mannen er tilbake! http://www.youtube.com/watch?v=qt6iEGzLPjg&feature=feedu Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes det er en ganske god dag idag jeg. Har du smertestillende da Crax? Tok to Paracet til morgenen. Det hjalp. Tok to til ved lunch. De hadde ingen effekt. Har nå takk to til og det har dempet seg litt. Håper det forsvinner helt :/ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Å overstige anbefalt daglig dose med Paracet er ikke bra. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Paracet virker alltid på meg, men kan kanskje ha noe med at jeg nesten aldri tar Paracet. Eneste gangene jeg tar det er når jeg har så vondt i hodet at jeg spyr. Så kun 2-3 ganger på litt over 5 år. Edit: Det er selvfølgelig fordi jeg synes det er verre å ta dem enn å ha hodepine. Endret 7. februar 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hvor høy er den anbefalte daglige dosen? Endret 7. februar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det skal vel stå på pakken. 1-2 tabletter 2-3 ganger daglig er vel maks tror jeg. Ikke sikker, noen som har en eske som kan sjekke nøyaktig kanskje. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har hatt en god dag i dag Grunn: Liker ikke å ha dårlige dager Skole hvor vi i grunn ikke har gjort noe på grunn av veldig dårlig organisert greie med foredrag for flere klasser osv, og en lærer som har rotet fordi vi skulle rydde i kantina. Nu vel. Eller så har det vært litt WoW. Er noen dager siden nå siden jeg stort sett har spilt Minecraft og BFBC2. Nå er det lekser og straks middag, og så noe mer lekser, og skrive ferdig CV. og det blir vel det jeg rekker. Kanskje litt gaming/lesing noe lignende på kvelden Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ferdig med en laaang skoledag. Nå blir det fiskegrateng. Syns for øvrig at denne mannen var dritkul. Respekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå