Vaine Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Og da var 3 t-skjorter bestilt. ^_^ Såpass, noen spesielle motiver? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Joda. ^_^ Disse: http://www.bustedtees.com/songofstomszelda http://www.bustedtees.com/stopfollowingmefreak http://www.bustedtees.com/keepthedreamalive Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Woho, lønn! Og stipend om 10 dager. Kanskje jeg også skal gjøre som Riddern. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Forsinket tog. Facepalm.avi. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg måtte ta tog fra Drammen i dag. Guess what? 30 min forsinka.. Aka jeg har begynt å forstå hva veldig mange østlendinger opplever til daglig ^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg måtte ta tog fra Drammen i dag. Guess what? 30 min forsinka.. Aka jeg har begynt å forstå hva veldig mange østlendinger opplever til daglig ^ Aldri dra inn i Drammen uten å konsultere meg først. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bedre med en dram i timen enn en time i Drammen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg var en time i Drammen i dag jeg også. Av alle mulige ting så var jeg med mamma og pappa på kunstutstilling på Gulden Kunstverk der de viste frem bilder laget av Terje Grøstad. Hadde jeg hatt penger kunne jeg reist hjem med et par bilder ja. Så var det rett på Buskerud Storsenter og Elkjøp. Elkjøp hadde ikke den MX518 som jeg skulle ha, så da får jeg kjøpe den på nettet. Roastbeef og pommes frites i kveld. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg måtte ta tog fra Drammen i dag. Guess what? 30 min forsinka.. Aka jeg har begynt å forstå hva veldig mange østlendinger opplever til daglig ^ Jepp. Er lenge siden det har vært ordentlig alvorlig nå da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hjelp, jeg tror jeg har klart å ødelegge dørmekanismen til den ene vaskestasjonen der jeg bor. Døren er låst så ingen får henta klærne sine der i kveld. Shh, ikke si det til noen :3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Å herre som jeg ler. Klarer ikke å stoppe. Ah, kommer til å dø av latterkrampe, xDxDxDxDxDxD Jeg vil ha den!!!!! Endret 4. februar 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 That's what I'm talkin 'bout! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hahaha. Herlig, rett og slett herlig. Vaine får en kjeks. Next up: Brus, Cheez Doodles, snus og The Expendables!!! Awesome x4. Kos dere videre ikveld folkens. Etterlater dere med en liten godbit. Endret 4. februar 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg tok den ikke Seriøst? >_> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå