Vaine Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hvordan vil dere oversette "festskrift" og "jubilant" til engelsk? Og, ikke for være ufin og negativ eller noe, men med "dere" mener jeg i stor grad Zealuu. Partyfont og Jubilee? Oh and; I Hear Sirens – Drowning City Skyline Endret 3. februar 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ZxD59jNDcKo Jeg tror det er en stund siden jeg har blitt så fascinert av en YouTube video Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvordan vil dere oversette "festskrift" og "jubilant" til engelsk? Og, ikke for være ufin og negativ eller noe, men med "dere" mener jeg i stor grad Zealuu. Partyfont og Jubilee? Oh and; I Hear Sirens – Drowning City Skyline Skriver under på Jubilee, men festskrift er jeg neimen ikke sikker på. Aldri brukt det ordet før, ikke på norsk en gang. Og, veriii nise sång. ^_^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er det ikke en på forumet som heter Stiffi!? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg tenkte på noe alla jubilee, takk for det Veldig usikker på festskrift selv. Forslag til gratis .zip-programmer? WinZip har plutselig blitt kjipe på registreringen sin, så det er out of the question. Endret 3. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Festskrift er litt som Star Wars og Ringenes Herre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hva betyr festskrift? festskrift~skrift jubileumsskrift, hedersskrift til en person el. institusjon Gjorde meg ikke noe klokere Endret 3. februar 2011 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg tenkte på noe alla jubilee, takk for det Veldig usikker på festskrift selv. Forslag til gratis .zip-programmer? WinZip har plutselig blitt kjipe på registreringen sin, så det er out of the question. WinRar? Usikker på om det er gratis, men jeg har ikke merket noe "Registrer NÅ!!"-mas fra det. Tror jeg skal sette meg ned og se The Social Network igjen jeg. Denne gang i 720p. Endret 3. februar 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvordan vil dere oversette "festskrift" og "jubilant" til engelsk? Og, ikke for være ufin og negativ eller noe, men med "dere" mener jeg i stor grad Zealuu. Festskrift heter festschrift på engelsk, de kom ikke på et eget ord for det så de stjal det tyske. Litt som schadenfreude. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg tenkte på noe alla jubilee, takk for det Veldig usikker på festskrift selv. Forslag til gratis .zip-programmer? WinZip har plutselig blitt kjipe på registreringen sin, så det er out of the question. WinRar? Usikker på om det er gratis, men jeg har ikke merket noe "Registrer NÅ!!"-mas fra det. Tror jeg skal sette meg ned og se The Social Network igjen jeg. Denne gang i 720p. Var det Camelo del Madre tipset meg om også, så jeg endte på det. Takk! Hvordan vil dere oversette "festskrift" og "jubilant" til engelsk? Og, ikke for være ufin og negativ eller noe, men med "dere" mener jeg i stor grad Zealuu. Festskrift heter festschrift på engelsk, de kom ikke på et eget ord for det så de stjal det tyske. Litt som schadenfreude. Ah, ok. Tror ikke vi som nordmenn skal klage for mye på at engelsk har stjålet ord Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ultimatezip eller Zipgenius er mer allsidige alternativer, som støtter flere formater. Jeg synes UZ er bedre enn ZG, men ZG er open source og freeware, hvis det er kritisk ... UZ har en liten skjerm som ber deg vedkjenne at du bruker det gratis dersom du skal åpne et arkiv - men det maser ikke hvis du bare unzippe eller komprimere noe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 I følge Winzip er det over hundre dager siden jeg brukte det sist, så jeg tror jeg klarer meg med det helt enkle! Noen som har prøvd Duty Calls? Faen jeg lo. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg lo også ^_^ Har ikke prøvd thou. Endret 3. februar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvordan er det mulig å le av noe du ikke har opplevd, og ikke vet hvordan det er å oppleve? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg har aldri falt ansiktet først ned i en haug med kubæsj, og ikke vet jeg nøyaktig hvordan det føles, men jammen kan jeg le av andre som blir utsatt for slikt. ^^ Endret 3. februar 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Noen som vet om noen gode elleville action filmer alà; Machete, The expendables, Transporter, Cranked? Endret 3. februar 2011 av Erik Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) The A-Team? Endret 3. februar 2011 av nubbiz Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Noen som har prøvd Duty Calls? Faen jeg lo. Ultimate Max Sergeant Soldier of Sergeants! Jeg lo godt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det beste var allikevel starten. War. War never changes. Or does it? The war has changed. Or did it? The answer is no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå