AltF4 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Så det er derfor jeg ikke liker Star Wars. Ingen har tatt på min lightsaber når jeg har sett på dem. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Altså, filmen var kjempebra. Jeg så den ikke før mange år senere. Hun var WAY above my league! Ahh for en kveld. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har faktisk aldri likt Star Wars. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er fordi du har smak gamlefar. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Du glemte en "ikke" der nubbinator Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes advarselnivået til nubbiz skal økes Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har laget 600 fiskekaker de siste dagene... og skjært 90 kg laks rullet og styrt... Nå spiser jeg sushi:) For å bli glad! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Folk med smak leser ikke Ringenes Herre og ser ikke Star Wars. Noen som er pissed? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Damn straight nubbinator! Møkkafilmer! Og hvorfor i helvete gadd de skrive en bok om den jævla ring-filmen? Og dele den i tre forskjellige bøker som tilfeldigvis har samme innhold som filmene? Fuck it, kommersielle drittbransje med han derre feite skjeggete kuken i spissen. New Zealand? Fuck it, det der er en parkeringsplass i Florida. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har laget 600 fiskekaker de siste dagene... og skjært 90 kg laks rullet og styrt... Nå spiser jeg sushi:) For å bli glad! Jeg tror du burde dusje vekk fiskelukten grundig. Men hvorfor alt det styret? Har du starte på en fiskeresaturant? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Damn straight nubbinator! Møkkafilmer! Og hvorfor i helvete gadd de skrive en bok om den jævla ring-filmen? Og dele den i tre forskjellige bøker som tilfeldigvis har samme innhold som filmene? Fuck it, kommersielle drittbransje med han derre feite skjeggete kuken i spissen. New Zealand? Fuck it, det der er en parkeringsplass i Florida. There's a special place in hell for you. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Damn straight nubbinator! Møkkafilmer! Og hvorfor i helvete gadd de skrive en bok om den jævla ring-filmen? Og dele den i tre forskjellige bøker som tilfeldigvis har samme innhold som filmene? Fuck it, kommersielle drittbransje med han derre feite skjeggete kuken i spissen. New Zealand? Fuck it, det der er en parkeringsplass i Florida. There's a special place in hell for you. Amen, brother! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 AltF4 ser bare filmer som enten er lagd av Tarantino eller er norske. Er den norsk er den bra. Dette er for å starte en samtale i sosiale sammenhenger ved å være et slags rl-troll. Det finnes ei en person på jorda som ikke liker LOTR, simpelthen fordi det er en verdens beste filmer. Jeg skuer rett igjennom din anti-pilogbueholdning F4. I C U! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Intensive Care Unit? Pass på så du ikke stryker med! http://www.youtube.com/watch?v=OlVbEclPj4c&feature=player_embedded# God natt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 @ Nye Kaizers plate: Jeg har ikke fått kjøpt den enda.... Jeg vil også bli pult i øret av Jan Ove Ottesen.... Hvis den ligger på Spotify skal jeg dit nuh! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 @ Nye Kaizers plate: Jeg har ikke fått kjøpt den enda.... Jeg vil også bli pult i øret av Jan Ove Ottesen.... Hvis den ligger på Spotify skal jeg dit nuh! Det gjør den! ^___^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har laget 600 fiskekaker de siste dagene... og skjært 90 kg laks rullet og styrt... Nå spiser jeg sushi:) For å bli glad! Jeg tror du burde dusje vekk fiskelukten grundig. Men hvorfor alt det styret? Har du starte på en fiskeresaturant? Nei lifestylemesse på Fornebu til helga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå