nubbiz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Morn morn. Den nye skiva til Kaizers puler meg i øre. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Som i negativt eller positivt? Pul i øret høres ikke spesielt behagelig ut O_o Har nettopp hatt et 40 min langt foredrag (vi var tre stykker) om Leonardo da Vinci. Planen var egentlig 10-15 minutt ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Bra lærern ikke kutta dere av etter 15. min da Har ikke hørt så mye av nye kaizers enda, men liker "fra diamant til kull" eller hva den heter veldig godt. Endret 2. februar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Puling er positivt uansett hvor og når. Dermed en god plate. da Vinci og greier. Fancy. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Som i negativt eller positivt? Pul i øret høres ikke spesielt behagelig ut O_o Har nettopp hatt et 40 min langt foredrag (vi var tre stykker) om Leonardo da Vinci. Planen var egentlig 10-15 minutt ^_^ Det kan jo og slå ut negativt, avhengig hva som er anbefalt lengde! Men hvis det er vgs er det jo bare fint Endret 2. februar 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Var ikke noe anbefalt lengde, men virka som læreren var fornøyd ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes Violeta, Violeta vol. I er befriende Kaizersk etter Maskineri. Misforstå meg rett, Maskineri var fengende og en hyggelig plate, men ... Ikke sært nok. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har for første gang på lenge, hørt gjennom en hel black metal skive. Arckanum - ÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Den leste jeg som ;;PPpPpPp Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes Violeta, Violeta vol. I er befriende Kaizersk etter Maskineri. Misforstå meg rett, Maskineri var fengende og en hyggelig plate, men ... Ikke sært nok. You are right! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (PS: Noe greier som er smått NSFW) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er det sant at George Lucas holder på å forberede seg på en Star Wars Episode 7 eller er det bare rykter? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva for slags snacks kjøpte du da AltF4? Jeg må få kjøpt meg nye albumet til Kaizers. Jeg har kjøpt det, men irriterer meg til tusen over CD-formatet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er ute på Spotify og. Må ha cd-en, tror ikke de vil signere pc-en min. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er det sant at George Lucas holder på å forberede seg på en Star Wars Episode 7 eller er det bare rykter? Grøss håper at det bare er rykter. Han klarte å ødelegge star wars med prequelene og han hadde full kontroll over de filmene. Det var i det minste folk rundt han som hjalp til på de originale. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Nå var jo jeg en av de som faktisk likte Episode 1-3 veldig godt så flere hadde vært interessant for meg. Lucas fremstår fortsatt for meg som en genial mann. Endret 2. februar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Nå var jo jeg en av de som faktisk likte Episode 1-3 veldig godt så flere hadde vært interessant for meg. Lucas fremstår fortsatt for meg som en genial mann. Jeg synes også det. Liker spesielt star wars episode 1, da jeg på kinoen fikk klådd på ei kjerring på det grøvste for første gang. Endret 2. februar 2011 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Haha. Godt man kan like en film av den grunn ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå