Craxmerax Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har sterk forkjølelse og noe som likner halsbetennelse. Like vondt i alle fall Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Cat face,? hes got a big cat face,Hes got the body of the cat And the face of the cat, And he flies through the air 'cause hes got a cat face, Cat face! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som skal på TromsøLAN? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kanskje jeg skal, får se om jeg får tid. Blir litt langt å dra først til Harstad for å ta hurtigbåt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hah, Ashley i Mass Effect har nettopp snakket om Quisling. Kanskje ikke vårt lands største øyeblikk men litt morsomt at BioWare har giddi å trekke han frem når man snakker om forrædere. Hvordan funker det forøvrig med DLC i Mass Effect? Er det noe som må spilles igjennom før siste brett? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 I Mass Effect 1 må du det. Er vel bare Bring Down the Sky og den Militærtesting-greien som er DLC i ME1? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hah, Ashley i Mass Effect har nettopp snakket om Quisling. Kanskje ikke vårt lands største øyeblikk men litt morsomt at BioWare har giddi å trekke han frem når man snakker om forrædere. Ble litt overrasket selv, men "morsomt" å se at Bioware gjør god research. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://open.spotify.com/track/1FgbslUrD0hTVw0usa4YLs Likte ikke dubstep, før jeg satte denne på max. Et ord: skittent. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg hørte et rykte om at det ble skrevet om Dubstep i SO. Suddenly, thread is interesting! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) I Mass Effect 1 må du det. Er vel bare Bring Down the Sky og den Militærtesting-greien som er DLC i ME1? Ja, det tror jeg. får vel kjøpe da. Irriterende, for jeg fikk turian-achievementen i sta, men ikke den for å gå med Ashley hele tiden. Enda det er ett oppdrags forskjell på dem, og jeg har tatt to-tre nå. Endret 1. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Jeg hørte et rykte om at det ble skrevet om Dubstep i SO. Suddenly, thread is interesting! Har du noe som ligner? Trenger plutselig bedre headset. Hører på max volum og headsetet takler ikke bassforsterkeren :S EDIT: Feil quote... Endret 1. februar 2011 av backstabber Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=y-QkCIwORsM <3 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Dubstep ja; Black Sun Empire – The 405 Win. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Bra saker! Da kan jeg legge meg happeh Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Dubstep? http://open.spotify.com/track/63FmCXIc4lmEq9fNqGkQ57 Er bare én som lager dubstep med driller, sager og andre elektroverktøy. http://open.spotify.com/track/44I2i4Kw58PZKGy1aQeZ8u Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hah, Ashley i Mass Effect har nettopp snakket om Quisling. Kanskje ikke vårt lands største øyeblikk men litt morsomt at BioWare har giddi å trekke han frem når man snakker om forrædere. Ble litt overrasket selv, men "morsomt" å se at Bioware gjør god research. Ble selv litt overrasket, men det er jo ikke så innmari spesielt. Quisling er jo et kjent synonym for "forræder" i det engelske språk, uten at jeg vet om allmennheten er klar over hvem personen bak er. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jepp. De visste i hvert fall at det var en person. Jeg har sklidd så jævlig ut med å stå opp om morgenen. I dag gikk jeg ut av senga tjue minutter etter at alarmen ringte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå