Gormers Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Egentlig ikke (til det første du sa). Endret 31. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg vil ikke si at å påpeke en vanvittig feil med systemet er agurknytt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har ikke fått sett på filmen enda. Hva snakker dere om? Er på Jessheim storsenter for å handle, men ingen har det jeg ser etter. Ikke har jeg husket å ta med det jeg kunne ha bytta heller. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fun tiems. Det er et intervju med ho som kom i fengsel for å prøve å få barna inn på en bedre skole enn den som hørte til bostedadressa hennes. Blir sikkert lett for henne å få jobb som lærer nå.. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Minecraft singleplayer = Gjesp Minecraft Multiplayer = Faktisk overraskende morsomt! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Minecraft singleplayer = Gjesp Minecraft Multiplayer = Faktisk overraskende morsomt! Stakkars, stakkarslige uvitende person :rolleyes: Men er enig i at multiplayer er gøyere. Endret 31. januar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Erik Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Minecraft singleplayer = Gjesp Minecraft Multiplayer = Faktisk overraskende morsomt! Stakkars, stakkarslige uvitende person :rolleyes: Men er enig i at multiplayer er gøyere. Du mener vel fantasiløse og ukreative person *omahahahaha* Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Mulig det passer bedre ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er et intervju med ho som kom i fengsel for å prøve å få barna inn på en bedre skole enn den som hørte til bostedadressa hennes. Blir sikkert lett for henne å få jobb som lærer nå.. Jeg ser ærlig talt ikke noen grunn til å være opprømt. Reglene er kanskje litt teite, men bryter du dem så bryter du dem. Nettopp brent 1000 spenn på Platekomaniet.no Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hva for slags snacks kjøpte du da AltF4? Jeg må få kjøpt meg nye albumet til Kaizers. Endret 31. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Forhåndsbestilte Bulletstorm og Trolljegeren samt Duplex records 25 år-plata. Haha, er det den som Gamer.no skrev en artikkel om for en tid tilbake? Fine greier. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Dette er helt fantastisk morsomt. Og hvorfor enkelte "spillmedier" trygt kan ignoreres. http://www.youtube.com/watch?v=07Hf4i7XtSs Endret 31. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Halo 3 og CoD:MW 2 er de beste spilla noensinne. Gametrailers er enig så nuff said. Det er et intervju med ho som kom i fengsel for å prøve å få barna inn på en bedre skole enn den som hørte til bostedadressa hennes. Blir sikkert lett for henne å få jobb som lærer nå.. Jeg ser ærlig talt ikke noen grunn til å være opprømt. Reglene er kanskje litt teite, men bryter du dem så bryter du dem. Men det er ikke sånn at den forbrytelsen her gir nøyaktig 10 dager fengsel og så så mye for forbrytelsen. Dommeren dømmer etter skjønn, og det er helt hinsides å straffe noen så mye for å prøve å sikre en bedre framtid til barna sine. De gir henne egentlig et stort "du hører hjemme sammen med den lave sosiale klassen"-stempel med den dommen her. Det har blitt poengtert at det er ganske så vanlig å prøve å få barna sine i bedre skoler enn den de lokalt vil høre til, og en annen ting er at skolen barna en liten stund fikk gå på, ansatte en privat detektiv siden de synes etter eller annet var muffens med de to barna (?). Som man ser i klippet så er ho bastant på at dette er gjort for å gjøre et eksempel av henne, men det setter jo egentlig bare lys på hvor dårlig det står til med andre ting. Forøvrig, siden jeg så at lolidude likte denne, så så jeg på den, og det angrer jeg ikke på. Endret 1. februar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Når du sier det på den måten blir jeg litt mer usikker hehe. Det har forøvrig begynt utrolig mange søte konduktører hos NSB den siste tiden! Ah, det er så herlig - tre- fire av femåringene på den ene avdelingen er inne på ett av lekerommene og synger The Imperial March fra Star Wars for full hals ^_^ Endret 1. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 AltF4: Den skal tidlig krøkes, som...ja. Morgen, forresten. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Da er jeg fornøyd altffire. \o/ Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ser ut som Tales of Grace F blir sluppet i Nord-America. Woho! Til ps3 forresten. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Skal linke den videoen til en som sverger til GT Zealuu. Tusen takk Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hurra for halsbetennelse og øresus. Håper jeg blir frisk nok til å gå i bursdag på søndag. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hurra for halsbetennelse og øresus. Håper jeg blir frisk nok til å gå i bursdag på søndag. Hvitløk og appelsinjuice God bedring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå