Error Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Trenger et godt ord for "summon" på norsk. Altså, som i det magiske ritualet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Tilkalle? Frembringe? En bjørn og en kanin satt og dreit i skogen mens de så på en vakker solnedgang. Bjørnen spurte kaninen "har du problemer med møkk som sitter fast i pelsen?" "NEI!" sa kaninen stolt. Da tok bjørnen tak i kaninen og tørket seg i ræva. Endret 30. januar 2011 av AltF4 Mye jobb med å rette vitser sakset fra Facebook. Det er en pøl av dårlig norsk satt i system. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Høres litt rart ut spør du meg, men er kanskje riktig.. "I 1916,blir Drøm (eller Sandman) tilkalt av okkultisten Roderick Burgess og andre medlemmer i hans kult. " Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg ville heller brukt påkalle som Zealuu sa. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 NSFW, men denne bildebloggen er så sjarmerende :3 http://sexisnottheenemy.tumblr.com/ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 God morgen alle sammen! Og for en virkelig fantastisk morgen det er. ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 God morgen ja. Ganske fin morgen bortsett fra at jeg er forkjøla som fy Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Sitter på skolen og prøver å gjøre ferdig analysen min av den første historien i Sandman. Det er ikke så vanskelig i seg selv, men når vi skal ha med et ras av "punkter" så er det idiotisk vanskelig å få plass til alt på 2 word-sider (med 1 1/2 linjeavstand) Har til og med spurt læreren. Fikk kuttet noe men han bare klør seg i hodet og sier at han ser at det er et problem men at jeg bare må kutte ned det som er nødvendig i analysen. Meh.. Endret 31. januar 2011 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Ganske deilig å ha byttet til S-matte istedet for R. Nå sitter to kamerater og øver for harde livet til matteprøve i neste, mens jeg cruiser gjennom S-matten ^_^ Jeg hørte en sang tidligere. Det var fra et barne-tv program hvor det var dyr som måtte forlate hjemmene sine og flytte. Husker det var en rev som var "lederen". Hva het det programmet? Endret 31. januar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Flukten fra dyreskogen. Ahhhhh, det er gode minner. En virkelig klassiker. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Flukten fra Dyreskogen ja, herlig serie. Jeg leste hele The Deathly Hallows i går, for en fantastisk slutt på et fantastisk eventyr. Litt lei meg for at det ikke er flere bøker. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ganske deilig å ha byttet til S-matte istedet for R. Nå sitter to kamerater og øver for harde livet til matteprøve i neste, mens jeg cruiser gjennom S-matten ^_^ Uff, du minte meg på at jeg må øve litt til R-matteprøve i neste uke. Flukten fra dyreskogen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Flukten fra dyreskogen + Noahs øy + Mr. Hiccup + Elefanten Mumphy (Mumfie?) + MC mus fra mars + bumpibjørnene = Win Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Flukten fra dyreskogen + Noahs øy + Mr. Hiccup + Elefanten Mumphy (Mumfie?) + MC mus fra mars + bumpibjørnene = Win Ty ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://open.spotify.com/track/4nFi62ULPWLvkxoWuVAhdd Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Litt sent, men Herregud -__- Endret 31. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Agurk nytt kaller man det. Flukten fra dyreskogen og Noahs ark er elsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå