Villanden Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Snart ferdig selv. Det som skuffer meg litt er hvor lite drittsekk hun egentlig er. Slenger litt med leppa av og til, men er ikke noe rasshøl slik jeg egentlig trodde. Kan egentlig forstå hvorfor hun holder seg i skinnet, but still. Gleder meg til ME 2 som henne, tror hun kan utrette mye faenskap ^_^ @SO1: vi diskuterer, poster ting vi liker og erter og elsker hverandre. jeg liker det! Enig. Hadde foretrekket litt mer "attitude" og generell "drittsekkeri", men så lenge jeg får muligheten til å slå ned kvinnelige reportere, så er jeg fornøyd. Jeg og dama lagde oss i går. Like godt som på restaurant. Og man får ekstremt mange ruller til slutt, så vi har mat i flere dager nå. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har noen av dere prøvd http://www.interstellarmarines.com/? Gleder meg til det kommer ut. Skal kjøpe Magikca og monday night combat iløpet av uken. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Litt vanskelig å ta hele Interstellar Marines alvorlig når utvikleren sier at spillet har et "sterkt fokus på realisme" mens tittelen på spillet er Interstellar Marines.. Endret 30. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg hadde en lucid dream i natt :o Jeg styrer ikke på med noen sånne teknikker og sånt (bare vet om fenomenet) så det ble ikke så ekstremt realistisk og jeg fikk heller ikke utrettet så fryktelig mye, men jeg var definitivt bevisst. Det var ganske fett i grunn Ellers skal jeg skrive CV nå. Har lyst til å jobbe på Meny i sommer, så satser på at jeg får jobb der. Endret 30. januar 2011 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Ekstraomganger i håndballfinalen mellom Frankrike og Danmark. Herregud så spennende! Æsj... Nå som det var muligheter for å slå Frankrike. Endret 30. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=7SN2pX0Brlw http://www.youtube.com/watch?v=rgSx6v2h37A&feature=related Endret 30. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg hadde en lucid dream i natt :o Jeg styrer ikke på med noen sånne teknikker og sånt (bare vet om fenomenet) så det ble ikke så ekstremt realistisk og jeg fikk heller ikke utrettet så fryktelig mye, men jeg var definitivt bevisst. Det var ganske fett i grunn Ellers skal jeg skrive CV nå. Har lyst til å jobbe på Meny i sommer, så satser på at jeg får jobb der. Care to elaborate? Hvordan var det? Hva gjorde du? Hvordan "føltes" det? Var det 3. person eller "FPS"? Hva gjorde du dagen før? Når la du deg? Har litt lyst å få det til ^^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har veldig lyst til å prøve det ^_^ Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Dead Space II ER skummelt. *grøss* Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Man kan se at dommeren må ha funnet en liten pengesekk fra Real før kampen Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ehm, er det noen som har en minecraft-konto de ikke bruker for tiden? Jeg skulle gjerne likt å teste ut litt multiplayer, og se hvordan jeg liker det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hadde mine fire første LD's over en periode på rundt en halv måned da jeg gikk skikkelig inn for det i månedsskiftet desember/januar. Har ikke hatt noen på rundt 15 dager, men så har jeg heller ikke gått inn for det. Men jeg husker mye mer av vanlige drømmer enn jeg gjorde før, selv om jeg ikke prøver. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Eller så kan du bare liksom, ehm, invistere 15 euro (eller hva det nå), altså nesten ingenting, i dette spillet som de like godt kunne solgt til full pris hvis du spør meg. Og ja, det er selv om spillet "bare" er i beta. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Eller så kan jeg spare de 15 euroene! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Da ligger det også i sakens natur at du ikke får prøvd spillet skikkelig. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Video nr 50: http://www.youtube.com/watch?v=sWEb_GwMYqc Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Fittefis, var det jeg satt igjen med av klippet ditt. Og å ha blitt skremt. Endret 30. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Sender deg en PM jeg Kunne du sendt en til meg og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå