Mokko Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, jeg hater norsk elendig byråkrati og det der rotet. Føler virkelig med Maria Amelie nå. Jeg også. Satt på dass her om dagen, og plutselig var jeg papirløs. Høhøhø. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Haha. Faens jævla autosaving i Mass Effect. Det vil si, totale fravær av automatisk lagring. Jeg er blitt så vant til å ha det at jeg aldri tenker på å lagre spillet mitt lenger, og når jeg nå kommer til et spill som ikke bruker det... Vel, det hender jeg dør. Og det hender jeg taper noe jævlig mye tid på det. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Etter mye erfaring med Morrowinds CTD problemer, så har jeg blitt vant med å quicksave med ca. 5 minutters mellomrom i alle spill jeg har muligheten til å gjøre det. Kinda handy. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jaujau, da reiser jeg på hytta. Kos dere i helgen mine gode venner Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 @AutoSave: Damned if you do, damned if you don´t. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 My god ! Genial l4d thingy Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Rift betaen er awesum! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 God morgen. \o *nipper til en kopp varm te* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hah, så kult! Jeg gikk i militæret med en av de nye Gamer-anmelderne. Majjan, som skrev ME 2-anmeldelsen for PS 3. Har sporadisk kontakt med ham, visste at han skrev for Spillverlet i sin tid. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Spilte gjennom Mass Effect 1 i går. Gleder meg til å kunne importere drittsekken min inn i ME2 for en ny runde med herligheter. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) http://www.losteyeball.com/index.php/2007/06/19/56-worstbest-analogies-of-high-school-students/ Jeg lo høyt. Flere ganger. Endret 29. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) "She grew on him like she was a colony of E. coli and he was room-temperature Canadian beef." Genialt! Lurer på hvor seriøst lærerne tar slikt *edit* Denne tråden fremstår som en facebook-vegg hvor folk alltid poster hva de driver med, ting de syns er kult eller lignende. Endret 29. januar 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Yes. Vel jeg poster i alle fall ting jeg synes er kult eller liknende, og ikke så mye annet. "He spoke with the wisdom that can only come from experience, like a guy who went blind because he looked at asolar eclipse without one of those boxes with a pinhole in it and now goes around the country speaking at high schools about the dangers of looking at a solar eclipse without one of those boxes with a pinhole in it." Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det er jo for all del ikke noe negativt med det heller, ettersom det er mye lettere å engasjere seg i diskusjoner med faste folk som man vet kan svare for seg Det er vel det som er poenget med SO, egentlig? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Den gale apen drepte tråden. And then I'm off again. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Spilte gjennom Mass Effect 1 i går. Gleder meg til å kunne importere drittsekken min inn i ME2 for en ny runde med herligheter. Snart ferdig selv. Det som skuffer meg litt er hvor lite drittsekk hun egentlig er. Slenger litt med leppa av og til, men er ikke noe rasshøl slik jeg egentlig trodde. Kan egentlig forstå hvorfor hun holder seg i skinnet, but still. Gleder meg til ME 2 som henne, tror hun kan utrette mye faenskap ^_^ @SO1: vi diskuterer, poster ting vi liker og erter og elsker hverandre. jeg liker det! Endret 30. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 God morgen. Håper jeg ikke ødelegger oppdateringslysten deres i dag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/29/crysis-2-pc-demo.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå