Craxmerax Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ahh.. Nyklipt og helg. Hva har folket til planer for helgen? Jeg skal gjøre fint lite. Kanskje på byen og spise i morra, men ikke mer enn det. Da er vi to. Godt å få bort noe hår. Selv stikker jeg på hytta i helga. Deilig å slappe av etter nok en uke på skole Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg er hekta på Angry Birds. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Klarer ikke bli helt hekta, nå spiller jeg det mest når jeg er på dass. Bulletstorm gikk jævlig mye bedre med en halvliter om bord. Ingen ting overraskende der altså. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 I dag har jeg prøvd å finne en destillasjon av gode Oblivion-mods som fungerer sammen. Siste sjanse før Skyrim. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, jeg hater norsk elendig byråkrati og det der rotet. Føler virkelig med Maria Amelie nå. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har en veldig "kontroversiel" mening når det kommer til den Amelie-saken... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Du er nok helt sikkert ikke spesielt kontroversiell med meningen din. Ikke at jeg nødvendigvis er enig med den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har i to dager gått gjennom diverse regler og prosedyrer anngående opphold og flytting til Norge, og det er helt utrolig hvor slitsomt de skal gjøre det for lovlige folk å komme inn i landet. Nesten som systemet er laget for ulovlige innvandrere. *oppgitt* Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har i to dager gått gjennom diverse regler og prosedyrer anngående opphold og flytting til Norge, og det er helt utrolig hvor slitsomt de skal gjøre det for lovlige folk å komme inn i landet. Nesten som systemet er laget for ulovlige innvandrere. *oppgitt* Tør jeg spørre hvorfor du jobber med dette? Sår hals er sår. Orker nesten ikke svelge en gang. Tror jeg skal begynne på et nytt spill, siden Skate 3 begynner å bli litt slitent. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ah, hehe, trodde det var ganske innlysende. Jeg hjelper min kjære med å undersøke muligheten for henne å komme hit og studere. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Du verden. Får håpe det går i boks da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ja det er det som ser så vanskelig ut. Også vil hun ikke kunne motta noe støtte for å studere her (med mindre vi gifter oss selvfølgelig, men det virker litt drastisk, selv om vi planlegger det også i fremtiden en gang), noe som gjør det enda vanskeligere i et så dyrt land å bo i som Norge. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg gjettet at det var damen din det var snakk om. Crazy business! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hehe, du kjenner meg, jeg er sånn smålig sinnsyk. Men kan jo ikke akkurat forvente at hun skulle kunne besøke meg så ofte med et inntektspotensiale tilsvarende ca 40 000 NOK i året, nå etter at hun er ferdig med bacheloren i sommer. Det er ikke akkurat mye. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Nå blir det straks pizza og American Idol. Kvelden fortsetter deretter med Dead Space II, dempet belysning og kald drikke. Endret 28. januar 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Du er nok helt sikkert ikke spesielt kontroversiell med meningen din. Ikke at jeg nødvendigvis er enig med den. Egentlig ikke Min mening er at jeg ikke har en mening, det eneste jeg vet er at jeg ikke bryr meg lenger og at alle burde behandles likt. Vi kan ikke begynne å gi spesialbehandling, for da skal alle ha det IMO. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Oh how I wouldnt love to be a fly on that wall. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Votten med briller til høyre minner meg om Altefjompen. http://www.youtube.com/watch?v=vsWXnqt_mdg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Mja... Vanskelig å se slikt selv kanskje men i profil kan vi kanskje være brålike. Liker forøvrig meget godt at du tenker på meg ut av det blå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå