Craxmerax Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hør på smellet: http://www.youtube.com/watch?v=2TmlBU4djL0 Huff og huff. Fikk også vondt av det slaget Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 You just got slapped in the face. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Radioresepsjonen: "Du Bjarte, du har.. et slags liv" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 På tide å lulle! Fullførte Broken Swrod i går, vurderer å fyre opp The 7th Guest, selv om jeg innbiller meg at det er så vanskelig at jeg aldri får gjort stort. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Var for sen Error, så alt for sen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Øresuuus Endret 27. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Fy faen det var kaldt i dag. 18 minus er faen meg nok. Det verste er at jeg presterte å bomme på å sette opp vinduet i går kveld, og i steden for den lille gløppa jeg pleier å ha sto det nesten på vidt gap. Fikk ingen steder å gjemme meg under dyna Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Fy faen det var kaldt i dag. 18 minus er faen meg nok. Det verste er at jeg presterte å bomme på å sette opp vinduet i går kveld, og i steden for den lille gløppa jeg pleier å ha sto det nesten på vidt gap. Fikk ingen steder å gjemme meg under dyna Jeg føler med deg. Jeg feiret jul i Asker for noen år tilbake med familien min på moren min sin side og delte da rom med søskenbarnet mitt som absolutt skulle ha vinduet på vidt gap hver natt for å få det så kaldt som mulig på rommet (jævla raring), og dette da det var minst (maks?) -10 ute. Jeg våknet hver morgen av kulde og skjelving, ikke av å være uthvilt. Endret 27. januar 2011 av Vaine Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Så, det dere sier er at det er vanlig å ikke ha vinduet oppe på fullt gap om natten? Endret 27. januar 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Så, det dere sier er at det er vanlig å ikke ha vinduet oppe på fullt gap om natten? Oi, det visste jeg ikke. :o *skynder seg å lukke vinduet før noen merker det* Men det er vel logisk, alle vil vel ha det kokvarmt og svett og sove dårlig om natten. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg foretrekker en mellomting jeg, ved rundt 15 grader innetemperatur sover jeg best. Vinduene holder jeg lukket uansett (sett bort fra perioder med lufting på dagtid), da jeg har fobi for edderkopper og insekter generelt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Litt avhengig av hvor soverommet er plassert i huset/leiligheten går det - mesteparten av året - helt fint å få temperaturen ned i eller under 15-16 grader bare med å skru ned ovnen, eventuelt også med litt sjokklufting før man tar kvelden. Skal være kaldere i rommet når man sover enn ellers, after all. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Sover man sammen med noen er det lurt å ha en liiiiten glippe på viduet så man får inn litt fresk luft også. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Evt. ventil m/ myggnetting og døra åpen så en får gjennomtrekk. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 På hybelen går vinduet sjeldent opp, enda sjeldnere varmeovnen. Burde kanskje lufte litt oftere, selv om det er en form for ventilasjon her tror jeg.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har en 60 kvm sokkelleilighet som for øyeblikket varmes opp av en enslig 2000 watts oljeovn (utrolig nok så er det nok, omså det er -15 grader ute i en uke) som står i stuen og den står på 50% effekt stort sett hele tiden under vinteren. PCn min står for øvrig også på stort sett hele tiden, så jeg får vel en rundt 200 watts varmeeffekt av den og. Ellers har jeg ventiler rundt omkring som står delvis åpen for lufting, men det hender jeg åpner alle stuevinduene på vidt gap i rundt 10 minutter for full luftutskifting, også om vinteren. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Med mindre man har balansert ventilasjon i huset så er det jo helt nødvendig å lufte fra tid til annen, ikke minst om natten, når man ofte sover i et lite og lukket rom! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Lufter og lukker vinduet før jeg sovner. Blir kaldt nok iløpet av natta uansett. Ligger jeg med dama derimot, så må det litt ekstra luft til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg bruker alltid å ha en liten glippe i vinduet mitt, det går an å sette det i en spesiell stilling for at det ikke skal blåse opp. Var den stillingen jeg bomma på i natt. Er man fler i samme rom er man avhenig av å ha mer lufting skal man overleve. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Jeg har et ganske lite rom for øyeblikket og når døren er åpen har jeg alltid god luft. Til vanlig har jeg vinduet på det innerste hakket, men i det siste har det faktisk vært litt for kaldt selv med den lille åpningen. Edit: Jeg er en smule irritert nå. Visste ikke at Crysis 2 demoen bare for de med gullmedlemsskap. Hadde gledet meg til å prøve det nå. Bulletstorm også Endret 27. januar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå