Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått noen fine gaver Errorizer?

Plasmakutteren som fulgte med Dead Space 2 CE var en skuffelse, og nå ser hele kvelden ut til å gå med på å oppdatere blu-ray spilleren i stua. Opphavet grein seg til en ny sesong med The Wire etter at vi ble ferdige med den første i går, men jeg hadde ikke regnet med at en oppdatering ville ta så lang tid.

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen Error!!!! ^_^ Håper dagen har vært og fortsetter og være knall!

Det var forresten helt SINNSYK forskjell på lyden fra et Antec 900 og Fractal Design Define R3. Fantastisk hvor stille rommet mitt er nå!

Og hva søren skjer med at alt på www.tek.no er capsa? Blir sur når jeg ser slikt.

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Oi, men hva ser mine øyne, vi har et bursdagsbarn blandt vår muntre SO-gjeng. Gratulerer så mye med dagen Error! ^_^ *stooooor bursdagsklem*

Gratulerer med dagen Error!!!! ^_^ Håper dagen har vært og fortsetter og være knall!

Takk begge to :love:

Og til Altiboy, jeg har nå pakket opp gavene og ble overraskende overrasket!

Penger: Tilsammen 1000kr (ikke så overraskende, men alltid like nødvendig)

Slåbrok/morgenkåpe: Hadde faktisk ønsket meg dette. Om jeg ser ut som en liten snobb? Check. Om det er uendelig "slackt" å gå rundt med? Check. Om det likevel er totalt awesome og deilig!? Check!

Restaurantbesøk på en veldig fin restaurant, med onkel2 (broren til faren min + samboeren hans) var vel det første jeg ikke hadde forventet å få. Men, selv om det muligens høres rart ut er jeg veldig glad (og opptatt) i mat som er et godt stykke over gjennomsnittet, så for meg er det en super gave! Skal forøvrig også til NOMA i mars :w00t: Det har ikke noe med bursdag å gjøre da.

Men, den aller beste gaven var fra mamma og pappa, og det er tur til Kina!! Mamma og jeg drar, og blir det mest sannsynlig i 1-3 uker! Har lenge ønsket å dra, så det er sykt kult!

Edit: Bursdagsgratulasjoner og klemmer fra en rekke nokså attraktive jenter, en rekke bursdagsgratulasjoner fra venner og kjente, fra dere her på forumet og på facebook er også noe som gjør en glad!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Slåbrok/morgenkåpe: Hadde faktisk ønsket meg dette. Om jeg ser ut som en liten snobb? Check. Om det er uendelig "slackt" å gå rundt med? Check. Om det likevel er totalt awesome og deilig!? Check!

Helt ærlig, jeg leste "Om det ser ut som om jeg har en liten snobb? Check". :lol:

Fine gaver det! :) Tur til Kina er jo rimelig fantastisk!

Lenke til kommentar

Men, den aller beste gaven var fra mamma og pappa, og det er tur til Kina!! Mamma og jeg drar, og blir det mest sannsynlig i 1-3 uker! Har lenge ønsket å dra, så det er sykt kult!

Edit: Bursdagsgratulasjoner og klemmer fra en rekke nokså attraktive jenter, en rekke bursdagsgratulasjoner fra venner og kjente, fra dere her på forumet og på facebook er også noe som gjør en glad!

Oi, wow, din heldiggris! ^_^ Jeg har også lyst på tur til Kina, men noe slikt må jeg i så fall betale selv. Kjenner ingen som ville ha råd til noe sånt i gave. v.v Ønsker deg en riktig fin tur, du må kose deg masse, og ikke spis for mye hund og katt. :p

Edit: Når jeg tenker over det er det helst Malaysia og Japan jeg vil til da. Selv om Kina og resten av verden også er på listen. ;)

Det er bare hyggelig det. Vi er glad i deg vet du. :)

@Erik: Å huff, det der så jo helt forferdelig ut, gjorde vondt å se på. :cry:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...