Error Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hmm, fikk "the overseer". Stemmer delvis, men jeg må si at den quizzen var veldig sort/hvitt. På godt over halvparten av spørsmålene ville jeg helst sagt "noe midt i mellom" eller "begge deler". Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Joda, det er bare en enkel test, bare for å gi en pekepin, du kan jo betale for den fulle testen hvis du vil ha mer inngående. Så lenge du bare svarer med magefølelsen og ikke tenker for mye over spørsmålene vil det for det meste bli riktig, etter hvert som jeg leste om min type INFP så synes jeg nesten det hørtes helt ut som meg. ^_^ Du leste mer om den personlighetstypen din her? http://www.personalitypage.com/ESTJ.html Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei, mistet alt jeg hadde laget på karakteren min i champions online f2p bare på grunn av at jeg ble logget av, glemte også å lagre . Må vel begynne på nytt nå da, selv om det tok sin tid. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Leste et kort "summary", men ikke like mye som sto på den linken din. Jeg må innrømme at det er mye av det som stemmer, men samtidig en hel del som er feil. Personlig liker jeg ikke å bli satt i bås, og det at man er "en type menneske" er jo bare tull. Det vil si, man er den typen menneske man er (og i en bås) helt til man bestemmer seg for å endre seg. Men, som sagt, var likevel en del som stemte. For eksempel dette sitatet Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): [ESTJs usually feel very strongly that they are right and that if everyone else would listen carefully to what the ESTJ has to say, then they would understand the way things really are, and the world would be a better place. (PS: Jeg allerede er klar over de negative effektene dette har, og det er noe jeg er blitt veldig påpasselig på ) Endret 25. januar 2011 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hehe, det er klart, jeg er helt enig, det er ikke sånn at du er en type menneske, se heller på den testen som en slags indikasjon på hvilke ting som er viktige for deg. Jeg er selv en som hater å bli satt i bås, for jeg passer ikke i noen av den, må kjenne meg 100% for å kunne sette meg i riktig bås(er), og det er det ingen andre enn jeg som gjør. @Sitatet: Hehehe. ^_^ Endret 25. januar 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har vondt i halsen... Jeg vil ikke bli forkjølet igjen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvilken "kategori" ble du plassert inn i da? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Og der var jeg ferdig med The Order of the Phoenix. Umulig å legge den boken fra seg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvilken "kategori" ble du plassert inn i da? Du mener personlighetstype regner jeg med. ^_^ Jeg ble INFP "The Dreamer" http://www.personalitypage.com/INFP.html Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Får vel banke litt frokost ned buken... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 *morratryne* Fyyy søren jeg skal legge meg 2300 SHARP i kveld! Orker ikke å være på skolen og føle det som om ansiktet er lagd av potetmel. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Are we in heaven!? 'Cause it's snowing bacon. Mens PS3 er for kvinns, er dette for mannfolk! Det gjør nesten vondt å se på. Mer hardcore. Forøvrig skal jeg på min første ordentlige konsert i kveld. Hispsterband Sleigh Bells som spiller på Blå, også kalt Hipster/Blogghelvete på nettet. Spennende. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Boller, Fanta og matte. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jobbintervju maddafakkas. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kall meg Geir, men er Gamer.no med i Tek.no igjen? :0 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det har de vært i en måneds tid ny. Mediehuset Digital og Tek-nettverket fusjonerte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jobbintervju maddafakkas. Sikt på den dyreste bilen! Vente på toget hjem. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Taco i dag. Men først litt Mass Effect. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå