Rider of Reason Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ahhhh, føler jeg ikke har vært her på evigheter. Hvordan står det til med alle sammen? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Her står alt bra til. Enn med deg? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Joda, joda, står helt fint til med meg. Svever i skyene for tiden jeg. Akkurat nå er jeg hjemme hos opphavet en stund (hjemmelaget middag, yum yum ^_^ ) og driver å skriver på fantasyboken min og en historie til en søknad på et studie jeg vurderer. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hei RoR! Står bra til her. Hvordan er ståa i Nordens Paris? Edit: Godt å høre. Endret 25. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hva slags studie er det? Edit: Hei forresten ^_^ Endret 25. januar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Morn telys. Salat gjør noe med magen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 God morgen (?) kaffekopp. Mentos gjør muligens også noe med magen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, i alle fall hvis du nettopp har drukket Cola. Og god morgen til deg også Nubbiz, mitt stearinlys. @Craxdm: Hallaisen! Forfatterstudie. ^_^ Hei til deg også min lille Cloudemyx Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei hei ja. Skate 3 er ganske kult. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, i alle fall hvis du nettopp har drukket Cola. Og god morgen til deg også Nubbiz, mitt stearinlys. @Craxdm: Hallaisen! Forfatterstudie. ^_^ Hei til deg også min lille Cloudemyx Jeg har alltid innbilt meg at du studerer noe allerede, men det er altså feil? Ellers har jeg nå offisielt gått lei av alle sangene jeg har på "random" spillelista mi. Holder på å fase ut det å høre på enkeltsanger nå, og hopper heller over på å høre hele album. Man må nesten det hvis man skal høre mye på musikk, føler nå i alle fall jeg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har studert noe, hoppet av fordi det ble for mye akkurat da, med dette på sitt verste. v.v http://en.wikipedia.org/wiki/Fatigue_%28medical%29 Så har nå vært en stund med diverse ting for å finne ut hva jeg skal gjøre vidre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ikke gøy Jeg er glad for at jeg allerede staket meg ut et mål som jeg har lyst til (og mest sannsynlig kommer til å ha lyst til) å nå. Vinglepetter-studering er ikke helt der jeg er. Men, glad for at det ordner seg! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jepp, er slett ikke gøy. Hater at jeg har så vanskelig for å ta tak og gjøre noe. v.v Takk, er glad for at det begynner å gå bedre selv også Hva er det du har planlagt da Error? Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sånn som det ser ut nå så har jeg lyst til å studere økonomi og lederskap i utlandet, da forhåpentligvis i Storbrittania eller i USA. Ikke akkurat det mest originale man kan gjøre, men nå trenger jo ikke ting å være så fryktelig orignalt heller. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Burde kanskje lære deg å stave Storbritannia før du drar dit. Lolololollolololoolollolololo.... Bare tuller :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Sånn som det ser ut nå så har jeg lyst til å studere økonomi og lederskap i utlandet, da forhåpentligvis i Storbrittania eller i USA. Ikke akkurat det mest originale man kan gjøre, men nå trenger jo ikke ting å være så fryktelig orignalt heller. Nei for all del, er det det du liker og trives med å gjøre så er jo det absolutt det beste. Ønsker deg lykke til med å nå det målet, håper du lykkes, min venn. For min del er det langt unna noe jeg kunne tenke meg. Synes det ville bli altfor kjedelig. Og jeg har ikke ønske om å være noen form for leder. Ikke på den måten i alle fall. Jeg er en for urolig og frittflytende sjel til å jobbe med noe sånt, nei, skulle jeg tenke meg noe er det først og fremst forfatter, eventuelt også lærer i språk og/eller teoretiske fag, jobbe i barnehage/SFO, professor/lærer i filosofi, journalist, et artistisk yrke som skuespiller, filmregisør eller noe, jobbe med språk og folk fra andre kulturer eller drive på med noe humanitært arbeid, sånn som de menneskene man ser dokumentarer om på tv. Jeg liker å jobbe med noe meningsfult og givende både for meg og andre. Repetativt 9-4 rutinearbeid på et kontor eller lignende, nei ellers takk. Edit: Morsomt nok studerer min kjære for akkurat samme type yrke som deg Error, så jeg ønsket vel en motpol mot min usystematiske sjel regner jeg med. Endret 25. januar 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Sånn som det ser ut nå så har jeg lyst til å studere økonomi og lederskap i utlandet, da forhåpentligvis i Storbrittania eller i USA. Ikke akkurat det mest originale man kan gjøre, men nå trenger jo ikke ting å være så fryktelig orignalt heller. *snip* sånn som de menneskene man ser dokumentarer om på tv. Jeg liker å jobbe med noe meningsfult og givende både for meg og andre. Og hvem har sagt at man ikke kan utrette ting med utdannelse innen økonomi og ledelse? Hvis jeg har økonomi og ledelse som utdanning er de eneste jobbene jeg ikke potensielt kan få elektriker, snekker eller noe lignende man trenger fagbrev for å få + advokat. Stort sett selvfølgelig Og sånn "for the record", så kunne jeg ikke tenkt meg å gjøre noen av de tingene du nevner (med unntak av humanitært arbeid). Gørrkjedelig, alt sammen Endret 25. januar 2011 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hehe, så klart, har ikke sagt man ikke kan det, men det er ikke helt det jeg mener med meningsfylt arbeid. Når jeg sier meningsfylt mener jeg meningsfylt for meg, at jeg klarer å få noe ut av arbeidet, ikke arbeide for å arbeide eller for penger, hvis du skjønner hva jeg mener. Ja vi er alle forskjellige. ^_^ Du har ikke tatt den personlighetstesten på www.mypersonality.info har du? Hadde vært morsomt å se hvilken type du er. Her er min http://www.mypersonality.info/riderofreason/ tør vedde på at du er Judging der jeg er Perceiving Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tenkte jeg kunne attentionwhore litt og dele tankene mine om Bulletstorm-demoen: http://wp.me/p1hLf4-1V Du kan få gjort mye med en utdannelse i business & management-type fag, men du får jo noen tidvis ugreie konnotasjoner dumpet i fanget (om enn bare i Norge, neppe i USA). På den annen side, jeg skal bli lektor, så jeg er jo personlig ansvarlig for alt som går galt om 40 år. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 http://open.spotify.com/track/0hXm9zuFNolVGg6UlhbVrT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå