Vaine Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Sangen er digg den og, Hadouken! <3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Siden de har tatt med både falsk vannløping og tennistrikset til Nadal (?) må man jo spørre seg selv hvor mye annet som er falskt også ;p Kul video, stilig at de har tatt med forskjellige sporter og idretter. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Siden de har tatt med både falsk vannløping og tennistrikset til Nadal (?) må man jo spørre seg selv hvor mye annet som er falskt også ;p Kul video, stilig at de har tatt med forskjellige sporter og idretter. Federer. Jeg tror at det kun er de to som er falske, om noen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvordan er det mulig å ruinere en så fet låt med vokalen. http://www.youtube.com/watch?v=NXUFn6TxITA&feature=related Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Har jeg gjort flere ganger. Endret 22. januar 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Siden de har tatt med både falsk vannløping og tennistrikset til Nadal (?) må man jo spørre seg selv hvor mye annet som er falskt også ;p Kul video, stilig at de har tatt med forskjellige sporter og idretter. Federer. Jeg tror at det kun er de to som er falske, om noen. Diverse av de klippene der folk treffer basketball-mål (hva heter de egentlig, kurver?) er det også stor mulighet for at er falske, med tanke på at det har blitt avslørt mange ganger at folk har photoshoppa sånne usannsynlige itng, men er jo mye som er kult der uansett God morgen forresten. I dag har jeg sovet lenge, kost med en av pusene, lest ferdig siste del av Sandman: Preludes and Nocturnes og spist en deilig frokost mens jeg har lest aftenposten. Skal rydde litt på rommet nå (ikke så mye jobb), og ta ut alt papir og aviser osv som har stablet seg opp. Så blir det å stikke på butikken og kjøpe noe godteri og så er jeg klar for gaming B) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ja da er det bare å gjøre seg klar for fest. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Diverse av de klippene der folk treffer basketball-mål (hva heter de egentlig, kurver?) er det også stor mulighet for at er falske, med tanke på at det har blitt avslørt mange ganger at folk har photoshoppa sånne usannsynlige itng, men er jo mye som er kult der uansett Det er en grunn til at det heter "kurvball" på norsk De kan være falske, men de trenger ikke være det. Jeg velger å se på dem som ekte med forbehold. Så etter rammer til Left 4 Dead 2-plakatene jeg fikk til jul i dag, men ingen hadde med den størrelsen. Det er jo ganske irriterende. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Så hva bedriver folket, en lørdagskveld? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Lager Pizza, og så nettopp første episode av Gods of the Arena. Aaaa. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har spist Enchilada med dama. Nå følger jeg spent med på dagens La Liga-kamper som skal gi meg tilbake pengene jeg tapte under dagens Premier League-betting. Hvis Valencia vinner på hjemmebane mot et vesentlig dårligere lag i dag, har jeg ikke tapt noe i dag. *fingers crossed* Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Rift beta key giveaway akkurat nå http://www.zam.com/giveaways/rift.html Hvis noen er interessert Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 God natt mine forumkompajonger! Jeg er kommet hjem fra fest. Jeg er full for første gang siden jeg var 17 år gamemel. Jeg er edru nok til å si at jeg er glad i dere alle og faktisk mene det. Jeg må gi bikkjene mat og lufte de før jeg legger meg. Har ikke fått snakket med alle som jeg øsnekt å snakke med, men fikk iallefall snakket med noen. Ellers god natt!!! Herregud jeg er så møkkings.... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 God ettermiddag ja. Hyggelig kveld i går, men skulle ønske jeg hadde fått pratet mer med enkelte. Ja ja... Jeg er egentlig litt sulten, men tror ikke jeg orker og spise noe. Alkohol er helt klart ikke min greie. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 hadde min første dag utpå hvor jeg ikke drakk meg besnydet igår jeg, det var en stor endring og veldig ålreit egentlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har fått dilla på Tim Minchin. Amazing. Storm er faktisk muligens pensum for ateister og andre som ikke liker alternativ medisin-hippier. 8D Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Digger Tim Minchin! Spesielt F Sharp og Rock And Roll Nerd! Endret 23. januar 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå