Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden de har tatt med både falsk vannløping og tennistrikset til Nadal (?) må man jo spørre seg selv hvor mye annet som er falskt også ;p

 

Kul video, stilig at de har tatt med forskjellige sporter og idretter.

 

Federer. Jeg tror at det kun er de to som er falske, om noen.

Lenke til kommentar

Siden de har tatt med både falsk vannløping og tennistrikset til Nadal (?) må man jo spørre seg selv hvor mye annet som er falskt også ;p

 

Kul video, stilig at de har tatt med forskjellige sporter og idretter.

 

Federer. Jeg tror at det kun er de to som er falske, om noen.

 

Diverse av de klippene der folk treffer basketball-mål (hva heter de egentlig, kurver?) er det også stor mulighet for at er falske, med tanke på at det har blitt avslørt mange ganger at folk har photoshoppa sånne usannsynlige itng, men er jo mye som er kult der uansett :p

 

God morgen forresten. I dag har jeg sovet lenge, kost med en av pusene, lest ferdig siste del av Sandman: Preludes and Nocturnes og spist en deilig frokost mens jeg har lest aftenposten.

 

Skal rydde litt på rommet nå (ikke så mye jobb), og ta ut alt papir og aviser osv som har stablet seg opp. Så blir det å stikke på butikken og kjøpe noe godteri og så er jeg klar for gaming B)

Lenke til kommentar

 

Diverse av de klippene der folk treffer basketball-mål (hva heter de egentlig, kurver?) er det også stor mulighet for at er falske, med tanke på at det har blitt avslørt mange ganger at folk har photoshoppa sånne usannsynlige itng, men er jo mye som er kult der uansett :p

 

 

Det er en grunn til at det heter "kurvball" på norsk :p

 

De kan være falske, men de trenger ikke være det. Jeg velger å se på dem som ekte med forbehold.

 

Så etter rammer til Left 4 Dead 2-plakatene jeg fikk til jul i dag, men ingen hadde med den størrelsen. Det er jo ganske irriterende.

Lenke til kommentar

God natt mine forumkompajonger! Jeg er kommet hjem fra fest. Jeg er full for første gang siden jeg var 17 år gamemel. Jeg er edru nok til å si at jeg er glad i dere alle og faktisk mene det. :D

Jeg må gi bikkjene mat og lufte de før jeg legger meg. Har ikke fått snakket med alle som jeg øsnekt å snakke med, men fikk iallefall snakket med noen.

 

Ellers god natt!!!

 

 

Herregud jeg er så møkkings.... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...