Nøtte Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kan være enig i den Villanden:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Veldig gangsta. Stemmer og for at du slår deg med flate hender på brystet når du sier det. Gjerne avslutte med noe sånt som "Who the fuck you think you fucking with?!?!!?!?" Edit for Zealuu: Også lager du MADD DOGG FACE. Endret 19. januar 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg filmet det også og la til helt på slutten Put that on your mothafucking wall:) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen som kan hjelpe meg med navnet på en sang? Refrenget er noe allá "Sally doesn't live here anymore". Please? ^_^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg filmet det også og la til helt på slutten Put that on your mothafucking wall:) Pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 ja den havner vel snart i nyhetene og på Youtube som en direkte ripoff av han som ble banka av onkelen for å være en skikkelig smartass:) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Eller så kan du rope: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Moderen har fått så dilla på The Wire at hun satt med tårevåte øyne når Kima ble skutt ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Jeg burde dytte den serien i fanget på foreldrene mine og. Den og Six Feet Under... Endret 19. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Six Fett Under ja... Burde vel kanskje se den også. Faen så fett at Bane endelig skal få være med i en mer seriøs Batman-film! Håper Nolan virkelig gir ham den oppmerksomheten han trenger og fortjener. Ikke en gang ellers så fantastiske Batman: Arkham Asylum ga ham noe videre kreditt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Samtidig er Six Feet Under av typen serier som du absolutt ikke vil se sammen med dem. Klining etc er i alle fall veldig kleint med mora mi. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) For gammal til å bry meg om sånt Er tross alt både homofil og lesbisk klining til gangs i The Wire uten at det løftes et øyenbryn i stua - men så har jeg aldri hatt foreldre som er videre konservative. Leter etter mash-upen de brukte på /b forleden dag i det jeg anser som et fånyttes forsøk på å finne den på Spotify. Men fant da denne. Super Power Club – Eye of the Tiger Endret 19. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Det er jo sant, selv om jeg føler det var litt mer tilbakeholdent på det i forhold til six feet. Hmm, får prøve en gang uansett. Endret 19. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kveldsmat, så Dead Presidents før leggetid. God natt, gangstaz! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er jo sant, selv om jeg føler det var litt mer tilbakeholdent på det i forhold til six feet. Hmm, får prøve en gang uansett. Muligens fordi The Wire bare hoppet over kliningen og gikk rett på full frontal-scener, mens SFU var litt mer nøktern i så måte. Jeg gav også min mor sesong en av The Wire for en tid tilbake, etter at hun uttrykte ønske om det - men så fikk hun hele Sopranos-serien i et boxed set av meg og Eplefe til jul, og nå ser hun ikke på annet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Her var det liv! Rai rai. Jeg blir litt misfornøyd når den siste ungen blir hentet fem minutter før toget mitt går. Det blir liksom så mye å sitte på ræva å vente en time på neste. Mens vi er inne på The Wire: Sjekk denne mafia-bossen. Han er jo klin lik Rawls! Endret 20. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Her var det liv! Rai rai. Spille Mass Effect, nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå