Essem Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 I moviemaker? Hvorfor bruker du ikke premiere eller Vegas? Nei, si det. Jeg har vel alltid brukt moviemaker fordi det er det jeg er vandt til og fordi det dekker behovene mine. Problemet er at opptakene ikke fungerer. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nei moviemaker har ikke støtte for det hvis jeg ikke tar feil. Derfor er det bra å ha Premiere eller Vegas som har det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Da må jeg vel fiske litt i bukta? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nååå. Man kan vel ikke drive å fiske ulovelig uten å ha betalt for kvoten.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 De har et flott tilbud på frukt og grønt-butikken like ved skolen. Der kan man kjøpe én pakke nudler for 3 kr, og tre pakker for 10. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er det bare hos meg Spotify oppfører seg alt annet enn plettfritt nå? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hmm jeg holder på å skrive rapport fra mandag og i går fra jobb. Er på 4 sida med skrift størrelse 10 nå. Og jeg er bare halvveis på gårdagen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Og der er jeg ferdig med seilververapportteksten! Men det beste er at jeg ikke har noen lekser. Vi har fått ett nytt leksesystem på skolen der lærerne skal skrive opp lekser fra dag til dag, noe de som oftest glemmer. Digg! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg og en kamerat så på strømforsyninger til pc'er i går. Og i en av pakkene, der var det reisebag til strømforsyningen. Mange som tar meg seg strømforsyning på ferie? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det var ikke bare en reklamebag for de som laget den? Altså en bag til hva som helst, bare med logoen på? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nå leser jeg se og hør B) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nå leser jeg se og hør B) Impressive! Hehehe står det noe nytt i se og hør da? Dem pleier som regel å ha noen ok vitser. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vitser er det eneste som se og hør har som er vits å lese.... Ordspill hva? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Pøh! Moren min lurte meg Var oss doktoren og skal til Ikea straks. Anyone got spotify invites? Moren min har lyst på. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 I moviemaker? Hvorfor bruker du ikke premiere eller Vegas? Nei, si det. Jeg har vel alltid brukt moviemaker fordi det er det jeg er vandt til og fordi det dekker behovene mine. Problemet er at opptakene ikke fungerer. + At programmet er ustabilt når du har flere klipp oppe og kan krasje :/ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er det noen enkle og gratis gode allternativer til WMM? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Anyone got spotify invites? Moren min har lyst på. Sjekk innboksen din Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mokko, har du mange invites eller? Tror du har gitt til nesten hele forumet nå, hehe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nå leser jeg se og hør B) Impressive! Hehehe står det noe nytt i se og hør da? Dem pleier som regel å ha noen ok vitser. Forssiden står det "Stig var utro" på artikkelen står det "Tror stig kanskje var utro" siden bak, sier Stig "Hun kan si hva hun vil, men jeg var ikke utro. Kort fortalt så var dette sogh nr. Dritt, akkurat som alle de forrige og fremtidlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå