Gal_ape Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 La du den i sånn kort link bare slik at man ikke skulle skjønne at det var din egen blogg? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Glad du likte den! Elsker måten de har kombinert et klassisk eventyr med en svært voksen historie. Absolutt en film jeg kommer til å se flere ganger. Enig! At historien var så brutal og direkte var overraskende, men det gjorde filmen til noe mer enn en barnefortelling. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 La du den i sånn kort link bare slik at man ikke skulle skjønne at det var din egen blogg? Nei, jeg har linket den før, så jeg regner med folk er klar over at det er min egen blogg ... Hvorfor i alle dager skulle jeg linke det hvis det var noen helt andre sin blogg? Den korte linken er fordi jeg bare gjenbrukte kort-url-en jeg la ut på twitter. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Okei! Bare lurte egentlig, tenkte eks. hvis du var klar over at det var knalldårlig skrevet og skulle "lure" folk inn Altså, jeg sier ikke at det er dårlig skrevet, tvert om! ^^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 God lesing som vanlig, Zealuu. Husker snakket rundt deres fantastiske AI før Oblivion kom ut. Jeg regner med at vi kan drepe broren, mens søsteren bare kan bli slått bevisstløs, og med det ende våre "endeløse" muligheter til å gjøre hva vi vil. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 http://www.itavisen.no/860535/snart-kan-ps3-spille-mot-pc AAAAAAaaaamaaaagaaaaad!!!!!!! Cant wait Blir supermegafuntimes når det kommer ut. Valve skuffer aldri virker det som. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 OMG!!12! U hedshotted teh wall way b4 me!!11! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Salt potetgull og salsadipp. Jeg slipper og være med i bursdag. Huset for meg selv! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har og huset for meg selv. Begge foreldrene er på møter ^_^ Overklokker GPUen nå Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har og huset for meg selv. Begge foreldrene er på møter ^_^ Overklokker GPUen nå Huset for deg selv - overklokking av gpu! *sett inn nerd-advice animal* Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Jeg skal se film, men klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg skal se. Edit: Bah, noe av teksten ble borte. Jeje, whatever... Endret 18. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva med Pans Labyrint? ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) @Cloudemyx: Så du på Human Centipede btw? Endret 18. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) @Shampoo: Den har jeg faktisk, men har ikke sett den. @Gormers: Ja. Etter mye utsettelser, så gjorde jeg det. Den var ikke så ille som folk skal ha det til. Klart den er ekkel, med tanke på at man ufrivillig får en annen persons dritt i munnen og du strengt tatt må svelge, men sånn ellers fikk den meg ikke til å gjemme meg bak puta eller bli kvalm. Endret 18. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Da synes jeg du skal se den! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Look at mah Postcount!! ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Da synes jeg du skal se den! Skal se den ja, men kanskje ikke akkurat i kveld. Muligens blir det Professor Layton: The Eternal Diva. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jri8LFci4xQ&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå