Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal vi kaste ut noen som er ferdig integrert og bare mangler papirene?

Fordi det åpner opp for toleranse av utnyttelse av systemet. Sier man at det er greit i hennes tilfelle sier man at det er greit i alle. Og da kan man i verste fall få en situasjon hvor ingen som har krav på studieplass får det fordi plassene er tatt av noen som har lurt seg til dem.

Mulig jeg misforsto nå, men er det utnyttelse av systemet å la seg integrere?

2011-01-13-contentflowchart_v3.png

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen med litt kunnskap innen bærbare pc-er her som kunne sagt om dette er et godt kjøp? Det er et helgetilbud, så tilbudet går ut ved midnatt.

.

Personlig ville jeg gått for en raskere dual core eller sett etter en med enda raskere prosessor. Er usikker på hvordan de bærbare utnytter prosessoren kontra stasjonære men vil jo tro det er det samme og da vil du ha mer utbytte av en raskere dual core.

Selv har jeg en core 2 duo med 2,6 Ghz.

Tror jeg drøyer litt jeg da og ser om jeg finner en bedre. Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Er selv ikke helt sikker på hvor jeg står i denne feiden.

Men ut ifra min oppsummering så var det foreldrene hennes som dro henne med rundt fra hun var 12? De kom hit når hun var 16? Foreldrene søkte om asyl og fikk nei, men bestemte seg for oppholde seg her allikevel? Dermed gjorde hun det beste ut av det og lærte seg norsk, tok utdannelse og integrerte seg så godt som mulig. I høst søkte hun om asyl på nytt, som selvstendig og ikke datter av et par, men blir kastet ut.

Mener i utgangspunktet at likhet for loven skal gjelde, men å stemple henne som kriminell pga. av foreldrenes valg, som forsåvidt ikke har blitt kastet ut, føles litt urettferdig.

Kriminelle kommer det allerede, som får bli.

Lenke til kommentar

@nubbinator: ja, hun søkte nylig selv og fikk avslag. Foreldrene hennes gjemte seg slik hun gjorde. Kriminelle kommer, men de sitter ikke på universitetet.

@Zealuu: prøv junior-utgaven. Da følger det med tre morsomme måter å få hint på også.

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Noen eksempler på galskap å dele?

http://www.youtube.com/watch?v=_2XmLcnYSwQ

"Bassline so deep it knocked my rubiks cube off my? subwoofer, when i picked it up it was solved."

:D

B)

Den der har jeg faktisk aldri sett, rått. :D

Over til mer DnB; :D

http://www.youtube.com/watch?v=AoTQOXqdUkg

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...