Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var knallgøy, men vi snakker helst ikke om penger idag. Det holder vi oss for gode til :)

Satte pris på diskusjonen vår om xboxmerket i panna på abe og når jeg byttet til en helt uavhengig ps3-logo :D

Kan ikke si jeg har lagt merke til det Xboxmerket i pannen hans...?

Lenke til kommentar

Vi sender da folk tilbake til Afghanistan også, selv om vi etter hva du sier har fått dem til å flykte i utgangspunktet? Det er ikke farlig i Kaukasus nå, og Amelie har ikke en gang redegjort for hvorfor hun flyktet i utgangspunktet.

Og hvorfor skal vi la en papirløs flyktning gå foran i køen når vi har "ekte" flyktninger som virkelig kunne tatt en utdannelse og fått en jobb og et godt liv i Norge? Vi snakker om integrering, men vi støtter opp om at folk som ikke har grunn til å bo her skal få gjøre hva dem vil?

Nå mente jeg at man kunne gi innvandrerne som kommer fra Afghanistan et godt hjem, når vi tross alt har bombet deres i Afghanistan.

Det med papirløse flyktninger sier meg ikke mye. Tror du f.eks. at Saddam hadde hatt veldig lyst til å gi papirer til de som flykter fra landet hans?

Beklager for sent svar, jeg var på teaterøvinger hele dagen i går.

Endret av Doderlein
Lenke til kommentar

Da måtte vi vel gi et hjem til alle som blir utvist? En hyggelig tanke, men da kan vi få halve verden på døra, måtte utvise dem og så gjenoppbygge landet deres. Høres dyrt og umulig ut.

Jeg kjenner jeg er mest for å kaste ut Amelie, men jeg føler også at det er forferdelig dumt når hun er den ressursen hun er.

Hva slags teater øver du på?

Lenke til kommentar

Da måtte vi vel gi et hjem til alle som blir utvist? En hyggelig tanke, men da kan vi få halve verden på døra, måtte utvise dem og så gjenoppbygge landet deres. Høres dyrt og umulig ut.

Jeg kjenner jeg er mest for å kaste ut Amelie, men jeg føler også at det er forferdelig dumt når hun er den ressursen hun er.

Hva slags teater øver du på?

Ja, men da må vi kanskje trekke oss ut av Afghanistan, om vi ikke vil ha de hit.

Jeg går på et teater som jeg tror har relasjoner til Stella Polaris. Vi spiller Robin Hood. (Dessverre.)

Lenke til kommentar

Er det noen med litt kunnskap innen bærbare pc-er her som kunne sagt om dette er et godt kjøp? Det er et helgetilbud, så tilbudet går ut ved midnatt.

Ser ut som et akseptabelt kjøp. Men du får mye mer for å kjøpe en stasjonær pc. og Prosessoren er bare på 1,7 Ghz pr kjerne. Noe som kan ha mye å si i spill og sånt.

Lenke til kommentar

Er det noen med litt kunnskap innen bærbare pc-er her som kunne sagt om dette er et godt kjøp? Det er et helgetilbud, så tilbudet går ut ved midnatt.

Ser ut som et akseptabelt kjøp. Men du får mye mer for å kjøpe en stasjonær pc. og Prosessoren er bare på 1,7 Ghz pr kjerne. Noe som kan ha mye å si i spill og sånt.

Takk for svar! Jeg har en ganske dugende stasjonær pc som jeg kjøpte høsten 09, men vil ha en god bærbar også. Men ble litt i stuss nå siden du sa at prosessoren ikke var det helt store. Får tenke meg litt om og se om jeg finner andre tilbud. Vil ha med minst 18,4" skjerm, og de er dyre ser det ut som.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi kaste ut noen som er ferdig integrert og bare mangler papirene?

Fordi det åpner opp for toleranse av utnyttelse av systemet. Sier man at det er greit i hennes tilfelle sier man at det er greit i alle. Og da kan man i verste fall få en situasjon hvor ingen som har krav på studieplass får det fordi plassene er tatt av noen som har lurt seg til dem.

@Doder: Ah. Hvilken rolle har du?

Lenke til kommentar

.

Personlig ville jeg gått for en raskere dual core eller sett etter en med enda raskere prosessor. Er usikker på hvordan de bærbare utnytter prosessoren kontra stasjonære men vil jo tro det er det samme og da vil du ha mer utbytte av en raskere dual core.

Selv har jeg en core 2 duo med 2,6 Ghz.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi kaste ut noen som er ferdig integrert og bare mangler papirene?

Fordi det åpner opp for toleranse av utnyttelse av systemet. Sier man at det er greit i hennes tilfelle sier man at det er greit i alle. Og da kan man i verste fall få en situasjon hvor ingen som har krav på studieplass får det fordi plassene er tatt av noen som har lurt seg til dem.

@Doder: Ah. Hvilken rolle har du?

Jeg spiller "Little John", eller Lille John.

Endret av Doderlein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...