Gormers Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 "Utlendingsmyndighetene har erkjent at det er for farlig for familien å returnere til hjemstedet i Kaukasus, og at huset deres der ikke lenger er i deres eiendel, men mener familien godt kan bosette seg andre steder i Russland, til tross for at personer fra Kaukasus stort sett blir diskriminert over hele Russland.[4]" Nå vet jeg ikke hvor ille diskrimineringen folk fra kaukasus får. Jeg er ikke sikker hvor jeg står selv, men når en snakker om integrering så har ho jo gjort det ganske bra sånn sett. Og ho kom vel hit i tenårene? Er vel en grense på det, hvis du er født her så er man safe i alle fall.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Folk fra fjellstrøkene (som tilfeldigvis grenser opp mot andre regioner hvor etnisiteten er påvirket av nabolandene), enten det er Ural eller Kaukasus, diskrimineres i Russland fordi de ser litt for litt Ivan Russovich ut for hvermansen i Moskva og St. Petersburg. Tenk samer i Norge på 1800-tallet. Utover det mener jeg forsåvidt at prinsipper må være prinsipper, selv om det går utover helt likanes innvandere som mangler oppholdstillatelse. Det er dog et tankekors at dette tydeligvis er den eneste saken noensinne hvor Arbeiderpartiet er i stand til å tenke i prinsipper. Endret 15. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg synes at i stedet for å hive henne ut skal dette heller bli en lærepenge i hvilke innvandrere som blir ønsket velkomne av det norske folk. Velvillighet til å la seg integrere er høyt på de flestes liste. Og hvorfor i alle dager skal papirløse behandles som mindre flyktninger enn andre? Spesielt med en så lettsporelig historie som Maria Amelie sin familie sin? I stedet for å sette foten ned og si "nei, prinsipper er prinsipper" (noe regjeringspartiene våre ellers ALDRI gjør om det er noe å tjene på det) kan de lære av dette. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvorfor kan vi ikke gjøre det så enkelt som å hive ut en innvandrer som sitter på cella, og la henne bli? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 @Eplefe: Hvorfor skal Amelie få gå først i køen? Er ikke det ganske dårlig gjort i forhold til folk som i hjemlandet er utdannet helsepersonell men som her vasker gulv? Burde ikke de få den utdannelsen de trenger når de allikevel er her med oppholdstillatelse til fordel for et menneske som har fått avslag men allikevel tar en studentplass? På vei til Oslo nå, skal treffe Shampis, Gal_apagos og Camelo del Madre. Jeg gleder meg ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ok, da va det på tide med litt lett middelalder research. ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 I heard a lot of like ze skyrim so i post this shitz: OMFG ER SÅ SINNSYKT HYPA TIL DETTE SPILLET :o :o :o :o :o Untz, untz, untz. Jeg er tilbake i TES-Lore lesemodus ^^ Tja, som Knut Nærum sa det, "Når de kommer hit og lærer seg flytende norsk, går på skole, får seg norsk kjæreste og skriver bok så kan de bare pelle seg ut!" Jeg syntes hun bør få bli. Enig. Jeg kan peke på ti andre som heller burde bli sendt ut bare utenfor vinduet mitt på en god dag. Og jeg synes det er morsomt at hun blir kastet ut mens Krekar får bli. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Huff, begynner edderkoppene å komme tidlig i år? Da jeg våknet så jeg rett på en stor edderkopp på veggen rett ved siden av sengen. Grøss. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hehe, det kom mange fram etter at juletreet ble kastet ut her. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Untz, untz, untz. Jeg er tilbake i TES-Lore lesemodus ^^ Hva leser du? Bøker, informasjon om personer eller what? Huff, begynner edderkoppene å komme tidlig i år? Da jeg våknet så jeg rett på en stor edderkopp på veggen rett ved siden av sengen. Grøss. Minner meg om at jeg våknet en gang og fikk se en edderkopp som hang i tråden sin rett over hodet mitt. Den var mindre enn et fyrstikkhode, men jeg fikk rimelig panikk allikevel. Jeg kverket en edderkopp i går. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Hadde blitt rimelig skremt selv om det hang en edderkopp i en tråd over hodet mitt, uansett størrelse. Den jeg så på veggen nå var tjukk og stor. Er lenge siden jeg har kommet meg så fort ut av sengen ivertfall Edit: Og nå skal jeg se Blackburn banke Chelsea borte (Je Rait) Endret 15. januar 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har våknet opp til en stankelbeinedderkopp ca. 20 cm fra ansiktet også. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 @Amalie. Synes vi burde la alle som flykter fra sitt eget hjemland få bo i Norge. Såfremt vi har mulighet til å ta vare på de, og de er villige til å la seg integrere, vise innsats til utdanning, jobb osv og lære seg norsk. Ser ingen grunn til at det ikke skulle være slik. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg blir sprø av å bruke Touchpad'n på laptopen. Kommer vel til å kjøpe den MX518 fra Komplett (nå har de den ikke på lager ser jeg), men hadde vært litt fristende å prøve en Kone da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nede i min tredjje øl nå, samme med Camelo mens Gal_apagos er på vei nede i sin første. Shampoo måtte dessvere gå. God stemning i teig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg og Zealuu er fulle med bestevenninnen min og forloveden hennes. Amazing. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Dette var den siste tweeten til Gabrielle Giffords før hun ble skutt i hode, ironisk?: My 1st Congress on Your Corner starts now. Please stop by to let me know what is on your mind or tweet me later. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Morgen alle fyllefanter. Timon og Pumbaa på TvNorge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå