Erik Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det er alltid morro når Lars Berger vinner Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ikke noe pakke fra Platekompaniet, men fiskepinner og pommes frites til middag Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Blir vel taco her hjemme i dag tror jeg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Blir vel taco her hjemme i dag tror jeg. Samme her. Taco og film med dama. awezumnezz! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ikke bestemt enda. Kanskje Titanic. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Skal jeg spare dere for litt tid? Båten synker på slutten. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Eh, spoiler alert? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ble visst kjøttdeig og spagetti istedet. Ikke dårlig det heller. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 I heard a lot of like ze skyrim so i post this shitz: OMFG ER SÅ SINNSYKT HYPA TIL DETTE SPILLET :o :o :o :o :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hva mener dere om Maria Amelie-saken egentlig? Jeg vet ikke helt hvor jeg står. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Tja, som Knut Nærum sa det, "Når de kommer hit og lærer seg flytende norsk, går på skole, får seg norsk kjæreste og skriver bok så kan de bare pelle seg ut!" Jeg syntes hun bør få bli. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Men hvorfor? Hun har ikke akkurat utrettet så mye? Burde ikke en nordmann ha fått studieplassen hennes for eksempel? Hvor går grensa for "bidratt nok til å få bli uansett"? Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg syntes da hun fortjener den plassen like mye som en "vanlig nordmann", hun har jo tross alt sannsynligvis flyktet fra noe, og fortjener jo som menneske et verdig liv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Da burde vi lempe samtlige flyktninger inn på nærmeste universitet? Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg skal gi deg den, du har et poeng der. Men flyktninger fra f.eks. Afghanistan (hvor vi bidrar til at de flykter), syntes jeg vi burde la bosette seg i Norge. Men vi kan jo heller ikke sende for eksempel Maria tilbake til Russland, hvis det er farlig? Det er jo bare uansvarlig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Vi sender da folk tilbake til Afghanistan også, selv om vi etter hva du sier har fått dem til å flykte i utgangspunktet? Det er ikke farlig i Kaukasus nå, og Amelie har ikke en gang redegjort for hvorfor hun flyktet i utgangspunktet. Og hvorfor skal vi la en papirløs flyktning gå foran i køen når vi har "ekte" flyktninger som virkelig kunne tatt en utdannelse og fått en jobb og et godt liv i Norge? Vi snakker om integrering, men vi støtter opp om at folk som ikke har grunn til å bo her skal få gjøre hva dem vil? Endret 14. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg tror jeg legger meg, God Natt. Edit: Du ninjaet meg, svarer i morgen. Endret 14. januar 2011 av Doderlein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå