Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmmsk, snakk om dårlig service. Hadde forventet et svar i det minste. Må jeg virkelig bare bestille alt på nytt uten å få vite noe. :angry:

Har du logget inn og sjekket om den står i utestående ordre? Da jeg bestilte Killzone 3 Helghast Edition skjedde nemlig det samme med meg. Det stod at en ordrebekreftelse ville bli sendt, men har ikke fått den. Men så lenge ordren er i utestående ordre er det vel greit.

Lenke til kommentar

Evt ta en tur innom den flotte websiden hennes:

http://www.visjonensenter.no/

Edit:

Gief

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Aura-fotografering - Aura Video Station

aura1beh.jpgVed hjelp av vårt Aura Video Station kan vi finne ubalanser i auraen og chakrapunktene (energihjulene) i kroppen din.

aura2.jpgAurabilde viser en hovedfarge som speiler din personlighet i tillegg til form og størrelse på auraen.

Chakrapunktene kan vise seg som runde og fine hvis de er balansert, store og usymetriske hvis det er overaktivitet, og små og usymetriske der det er underaktivitet.

Vi har behandlingsteknikker og tilbyr kurs der vi tar tak i disse ubalansene. - bestill aura-fotografering v/Grethe Fykse tlf. 906 79429 906 79429

Endret av Error
Lenke til kommentar

@Errorizer: Det bildet der ser ut som noe du burde få i Mass Effect 3 for å oppgradere ett eller annet. Tror jeg skal melde meg på også melde avbud på alle kurskvelder med unnskyldningen "jeg orker ikke".

@Camelo del Madre: Vi får se. Vær snill gutt på lørdag, så kanskje vi kan komme til en overensstemmelse.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Den sidebaren er fortsatt teit hos meg, men bare når jeg er inne i et emne. <_<

Sidebar? Jeg bruker Gamer.no og har menyen på toppen. Når jeg er i en tråd er det ikke noe galt, men så fort jeg er på forsiden til Innlegg.no blir den øverste delen ødelagt.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Gamer.no 1280px Classic og med sidebar, mener jeg den med der det står Min konto/logget inn som/ etc etc...

Når jeg skulle svare nå, så har den havnet på rett plass igjen. Rart.

Ser ut til at den er i orden nå og de linkene øverst på siden over Gamer.no logoen, er også i orden.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Hmmmmsk, snakk om dårlig service. Hadde forventet et svar i det minste. Må jeg virkelig bare bestille alt på nytt uten å få vite noe. :angry:

Har du logget inn og sjekket om den står i utestående ordre? Da jeg bestilte Killzone 3 Helghast Edition skjedde nemlig det samme med meg. Det stod at en ordrebekreftelse ville bli sendt, men har ikke fått den. Men så lenge ordren er i utestående ordre er det vel greit.

Nei, den står ikke i utestående ordre nei, så mistenker at noe har skjedd og den ikke har blitt registrert eller noe. v.v De reserverer jo bare pengene først, trekkes ikke av konto før det er sent, så vet ikke om beløpet er reservert. ><

Det jeg misliker er at de ikke har svart på mailene mine. :angry: Sukk, må vel se om jeg husker alle filmene jeg bestilte da, og prøve på nytt.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Nei, den står ikke i utestående ordre nei, så mistenker at noe har skjedd og den ikke har blitt registrert eller noe. v.v De reserverer jo bare pengene først, trekkes ikke av konto før det er sent, så vet ikke om beløpet er reservert. ><

Det jeg misliker er at de ikke har svart på mailene mine. :angry: Sukk, må vel se om jeg husker alle filmene jeg bestilte da, og prøve på nytt.

Prøvd å ringe dem? Hvis du ringer og er sur så hører de på deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...