AltF4 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 "Analytics" vil jeg tro. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 http://i.word.com/idictionary/analyses "Analyses". Er litt spesielle regler for pl. av greske låneord. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skal det egentlig være aksent over e-en i ord som "diskutér", "analysér", "feriér", "generér" osv? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det gjelder vel kun for verb, substantivet "analyser" trenger ikke noen apostrof. Vil jeg tro. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) http://i.word.com/idictionary/analyses "Analyses". Er litt spesielle regler for pl. av greske låneord. Den linken funker bare på mobiler Hva er forskjellen på "analytics" og "analyses"? God natt godtfolk! Nok en natt med for lite søvn. Endret 12. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Piranha sugde like my balle som jeg hadde forventet. Nå blir det machete. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 http://i.word.com/idictionary/analyses "Analyses". Er litt spesielle regler for pl. av greske låneord. Den linken funker bare på mobiler Hva er forskjellen på "analytics" og "analyses"? God natt godtfolk! Nok en natt med for lite søvn. Hvis jeg ikke tar helt feil så er: Analytics: Analytikere (som i mennesker som analyserer) Analyses: Analyser Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 @Errorizer: Det trodde jeg også, men om man googler det så ser det ikke slik ut. Mornings! Seinvakt i dag. Hater seinvakt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Morn. Forumet oppfører seg rart.... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) @Errorizer: Det trodde jeg også, men om man googler det så ser det ikke slik ut. Mornings! Seinvakt i dag. Hater seinvakt. Seinvakt SJÆL idag. 2 dager igjen på jobb og kollegaen min lurte til seg tidligskiftet selvom det egentlig er mitt skift denne uken. Jeg vurderer å drikke meg full på jobb idag. Edit: Jeg har hele sidebaren min oppå hovedvinduet jeg, så ja det er noe rart her også Endret 13. januar 2011 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Haha, jeg leste bakover og kom til Pepsi-greien til Laland. Sa ikke pappa også at hn skulle huske å pisse på graven din når du døde av kreft påført av aspartaminntak? XD Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Erh, det husker iallefall ikke jeg, men det høres ut som noe han kunne si ^_^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Dette menyen-på-toppen-greiene er litt teit. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 enig med du Zealuu! hvorfor får den ikke være der den hører hjemme? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg drister meg til å gjette på at det er fordi de har sneket inn en ekstra Tek.no-header øverst, som rotet til designet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hvis en går på forsiden av gamer så kan du se det ja. edit: hey nå ordna det seg. Endret 13. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hjelper ikke å putte hue i sanda Jens, ræva synes. Er spent på hvordan det blir med Maria Amelie. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg drister meg til å gjette på at det er fordi de har sneket inn en ekstra Tek.no-header øverst, som rotet til designet. Har ikke den alltid vært der? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ikke med Tek-logo, iallefall, siden det er nytt av fusjonen. I dag skriver jeg om Skyrim og GameInformer-scans, og er snill: http://wp.me/p1hLf4-F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå