AltF4 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg ser en Onion News-logo i nedre venstre hjørnet. God natt! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 I anledning at det bare er ti måneder til Skyrim, har jeg sammenfattet alt jeg har å utsette på Oblivion i en gigantisk sutrepost: http://zealuu.wordpress.com/ Åja, også har jeg bilder og greier nå. 8D Jeg tør ikke danse i Dance Central. Jeg er for hvit. Boy, you sure can write! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg ser en Onion News-logo i nedre venstre hjørnet. God natt! God natt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har faktisk sett utrolig lite på Onion News, tror det eneste jeg har sett fr er den fantastiske debatten om barn lærer å takle en apokalypse bedre av TV-spill eller hvordan det går. En mann argumenterer i hvert fall med at man lærer å lage egen hagleammo ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Den her er en klassiker Ellers kan de gå over en strek for visse (de vitsa om det dessverre ikke var en fox-tv vert som døde i en ulykke, noe som alle alltid håper på når det skjer en ulykke, men en annen random person). Litt morbid er humoren ofte og. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Morgen. Føles så rart når jeg svelger. Som om det sitter noe i halsen liksom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Pappa har hatt et hjerteinfarkt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja , det er akkurat det det er. Skal opp på sykehuset til ham ca. nå. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Uff. Hvordan går det med ham? Endret 12. januar 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 God Morgen ppl. Kjipt å høre Eple. Håper det går greit med både han og dere. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Leit å høre Eplefe. Håper det går bra Ellers så er Craxiboy fortsatt syk -.- Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Og en tidligere kollega av meg ble stukket ihjel av eksen sin i helgen. http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article823488.ece Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det går bra med ham. Han er relativt oppegående. Han skal ha kontrastvæske i seg for å se om det er noe blokkeringer i hjertet, og så skal han eventuelt sprenge den/de vekk. Satser på at de finner noe og vi finner en løsning. Jeg har det fint, og resten av slekten har det fint. Alt i alt så går det bedre med oss alle sammen. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Fint og høre Eple Har hatt medietentamen i dag, gikk nokså greit. Skulle lage CD-cover + noen oppgaver. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Bra det ikke gikk verre! Husker fortsatt hvordan han skreik til meg på forumtreffet hos deg i forfjor høst, da jeg sa at jeg synes Pepsi Max er bedre enn Coca Cola.. ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Han gjør rett i å skrike om du har slike forvrengninger om virkeligheten. Ingenting slår Cola ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Han burde brukt en megafon og satt den mer eller mindre på innsiden av øret ditt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 vel jeg liker ingen av delene. Jeg er veldig pro voksenbrus. Ellers så skinner sola igjen her nede på Gran Canaria og rynketrollene begynner å vise mer hud. Jeg vasser rundt på strandpromenaden med en voksenbrus i handa glad og fornøyd etter en helt grei paraglider dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå