nubbiz Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Morn. Hun minner meg om noen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Knallrødt eple til frokost. Jeg er syk :/ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Man blir det av epler Kårnflæks og Dead Space 2 Demo. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Lenge siden jeg har sett en så god video på youtube! http://www.youtube.com/watch?v=4zopFA2iiTc&feature=fvhr Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nettopp startet på Death Note sier du, aiaiai, da har du en virkelig godbit foran deg. ^_^ Jeg fikk alle episodene til jul. Har selvsagt lest mangaen, men har til gode å se animen enda. Gleder meg! Det tror jeg du har grunn til. Er en flott serie. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Fikk du deg noe med Jack fordi hun spurte om du snakket med henne mest for kusen sin del og du svarte ja, eller fordi du gadd å prate lenge nok med henne til at hun bryter sammen og innser at hun er damaged goods og elsker deg osv.? Litt usikker egentlig, men hun kom til meg og gråt når jeg svarte at jeg var glad hun var med. Og one thing led to another. Fullført spillet nå, min mening om slutten er å finne i dertil egnet tråd. Men jeg er ikke fornøyd med måten den utspilte seg på, skal jeg miste noen skal jeg for faen ha mulighet til å vite hvem det er. Luke ut mindre ønskede objekter osv. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jack hater meg. Kom under huden på henne, for så å velge noen andre. Jeg lurer på om hun kommer til å fortsette med "fuck off!" linjen sin, og ikke så mye mer, i me3. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Om karakterene i ME 2 og 3: Jack blir ikke med i ME 3 for min del, så det slipper jeg å ta stilling til Hadde egentlig bestemt meg for å drite i forhold siden jeg dreit meg ut med Tali (dessuten hadde jeg ingen forhold i det første spillet og tenkte derfor jeg skulle være "nøytral" i ME 2 også), men som nevnt så kom hun til meg før siste oppdrag startet og da var det gjort. Min paragon-blindhet førte fort til at vi havnet i samme seng. Endret 10. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 You dirty man! Husker ikke hva som skjedde med Jack hos meg, men hun fikk ikke røre min e-penis, that's for sure. Tror hun ble forbanna og gadd ikke prate mer med meg. Miranda derimot, hun ble det en liten hyrdestund med. Snart blir det fiskegrateng, poteter, rømme med sukker. awesumz! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Snart blir det bønner i tomatsaus og pølse! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Om karakterene i ME 2 og 3: Jack blir ikke med i ME 3 for min del, så det slipper jeg å ta stilling til Hadde egentlig bestemt meg for å drite i forhold siden jeg dreit meg ut med Tali (dessuten hadde jeg ingen forhold i det første spillet og tenkte derfor jeg skulle være "nøytral" i ME 2 også), men som nevnt så kom hun til meg før siste oppdrag startet og da var det gjort. Min paragon-blindhet førte fort til at vi havnet i samme seng. Sett i spoiler a super kjekke F4, urutt. Endret 10. januar 2011 av AltF4 Fikset sitering for å legge til spoiler. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er det der så spoiler da? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 AltF4, du har en dobbeltgjenger i Trondheim som jeg i dag så for andre gang. Det eneste som skilte dere to var et veldig snasent flippskjegg, som du for øvrig ville kledd skulle du bestemme deg for å anlegge et i framtiden. Fyren må tro jeg var rar så mye som jeg stirra på han. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er det der så spoiler da? Ikke veldig spoiler, men jeg fikk jo så hatten passet på skype når jeg sa nesten akkurat det du sa der Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 AltF4, du har en dobbeltgjenger i Trondheim som jeg i dag så for andre gang. Det eneste som skilte dere to var et veldig snasent flippskjegg, som du for øvrig ville kledd skulle du bestemme deg for å anlegge et i framtiden. Fyren må tro jeg var rar så mye som jeg stirra på han. Bilde neste gang! Jeg er meget spent. Har forøvrig lyst på fippskjegg (eller skikkelig bukkeskjegg) men det er nok noen år frem i tid. Er det der så spoiler da? Ikke veldig spoiler, men jeg fikk jo så hatten passet på skype når jeg sa nesten akkurat det du sa der Hehe, vel du har jo egentlig rett. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis jeg ser han igjen, så skal jeg definitivt prøve å ta bilde av han. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Gjør det! Shit makes me curious. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) At du fortsatt har nisselue på gjør meg nysgjerrig. Endret 10. januar 2011 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det handler om rein latskap. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Her i huset er det fortsatt julebelysning. Og jeg må jo si at "all your base" - mannen passer med den lua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå