Gormers Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Podcastlyttere, hvilket program (bortsett fra i-tunes), å bruke til å holde styr på abonnementer og planlagte nedlastinger? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg selv har alltid brukt Itunes for den slags:) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 hva skjer på Lørdag da? Shampis, Camelo og undertegnede skal gjøre Oslo utrygt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 hva skjer på Lørdag da? Shampis, Camelo og undertegnede skal gjøre Oslo utrygt. Godt jeg ikke er i Oslo da Liker ike utrygge byer! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hehe. Det blir nok heller ganske rolig Jeg gleder meg i hvert fall, Shampoo er alltid hyggelig selskap og Camelo har jeg enda ikke møtt i virkeligheten så det skal bli gøy. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 tar du bilder? Jeg har Hørt at shampoo er en smekker dame! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tør ikke, Shampoo har det med å overreagere. Har noen på telefonen, men de blir der. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) JEG OVERREAGERER VEL IKKE! Endret 9. januar 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Pokker det var ingen som fikk bilde av shampoo sist heller! Denne personen er som en Ninja! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 tar du bilder? Jeg har Hørt at shampoo er en smekker dame! Tør ikke, Shampoo har det med å overreagere. Har noen på telefonen, men de blir der. Å jasså ja? Det er sånn det er. ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ja noen forumtroll har en tendens til å være veldig interne og hemmelighetsfulle. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har bilde av Shampoo i en marine-drakt fra StarCraft 2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Og vi liker'e! Lurer på om jeg kan gå på jobb i morgen. Bokstavelig talt. Og om jeg i tilfelle må ha sykemelding fordi jeg er halvskada, eller om jeg bare kan være hjemme en dag. Må jo ikke ha sykmelding når jeg er hjemme pga. forkjølelse. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du har alltid egenmelding da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Ja, har vel det. Lol, jeg var visst ikke helt klar over at jeg var for snill, jeg fikk nettopp en runde i senga med Jack. Av alle i ME 2 greide jeg å feie over Jack. Jaja. Og like etterpå hang kjeksboxen seg. Oh joy. Endret 9. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Minecraft, Minecraft, Minecraft. Jeg klarer ikke å slutte og spille det :wacko: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Fikk du deg noe med Jack fordi hun spurte om du snakket med henne mest for kusen sin del og du svarte ja, eller fordi du gadd å prate lenge nok med henne til at hun bryter sammen og innser at hun er damaged goods og elsker deg osv.? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tror Jack bare var hu kjerringa som kept hanging around hele tiden og plutselig, helt uten å mene det harvet F4 over henne med E-penisen sin. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=3HCiCRJ8kVg <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå