Bloodlines Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Vel da så du blir tilgitt. Liker bare ikke å se sånne ting ikke lenge siden sist gang. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 *snip* Og med dette, god natt. Jeg ser deg, og høyner: Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 God aften. I kveld ligger man på et leirsted og venter på morgendagen når en skal renne på ski. Det er flott med slike turer ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg ser deg, og høyner: *snip* Høyner du av det der, var da ikke akkurat pirrende, men som jeg lo. Morsomste jeg har sett på lenge. xD XD XP Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Internett, seriøse saker; http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/510963-tonaringen-spelade-ball-pa-facebook-baltpiskas Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Over 12 timer utenaktivitet? Jøss. I 87-årslaget til bestefar. Vondt som pokker i venstre stortå, tryna når jeg skulle ta av meg buksa før dusjen i sta. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har en Cola ved siden av meg, mye godteri og skal spille Divinity II mens Gothic 1 lastes ned fra Steam! Men godteri blir det ikke mye av, pga jeg er syk Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ohh god! Om jeg bare kan bli her nede på Gran Canaria! Det er ikke så langt unna paradis! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvor på Gran Canaria er du? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er i Hovedstaden Las Palmas. Driver med paragliding her nede:) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 hvor mye utgiver blir det på deg daglig der? Six feet under soundtrack er elsk. http://open.spotify.com/album/61KsvaSFVgZa82wJxhlsAk Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Da har jeg omsider fått tatt noen paracet. Vondt opp til kneet nå, men det er vel mest fordi jeg anstrenger beinet så fælt fordi det er vondt. Uansett blir det neppe mye soving i natt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Bruker 330 euro i uka på boende og guiding. Og ca 15 euro dagen på mat. Noen dager mindre andre mer... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Tenkte jeg skulle se Human Centipede i kveld, men skal la maten synke litt først. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hehe, det ville jeg tenke er en god idè. Men... hvorfor har du lyst til å se filmen egentlig? Okey nøtte. Nice tatovering. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 8. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Sweet tattoo Allså jeg kan snike meg unna med sikkert 5 Euro dagen her nede men er ute å spiser litt i ny og ne så da går det med en del kronasjer på det... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hehe, må være deilig. En gang så skal finne på det samme. http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7455293 Nå har faktisk sarah palin blod på hendene, sorta. Endret 8. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Uff. Jeg har en ekkel følelse. Er på tur med rundt 50 ungdommer, og en av deltakerne ligger med store smerter med under ribbena. Er så typisk at slike ting skjer. Sist tur vi hadde omkom søstera til en annen deltaker. (ikke at det er noe slikt alvorlig nå). Vi har hatt en så fin tur frem til nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jøsses... Hva slags tur er dette? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Bare en tur med en ungdomsklubb sørfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå