Eplefe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Mamma har "besøk". Mamma sover på sofaen, besøket sover i lenestolen. Hva. Faen. I tillegg har de på FEM og ser på... en eller annen sippefilm/serie, tenkje i? GAWD JEG VIL BLI KVITT HENNEEEEEEEE. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Høres ut som det letteste er å flytte ut? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ja, ikke sant. Det letteste hadde strengt tatt vært om mamma sluttet å ha henne på besøk. Hun ville ikke en gang ha besøk av henne, hun bare orket ikke be henne dra til helvete heller. XD Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hehe, hun er bare et menneske hun også med andre ord Jeg sal starte mitt eget forum en gang. Da skal jeg ta nicket Idi Admin. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg savner å jobbe som frivillig i dyrebeskyttelsen... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nawww! Jeg kunne ikke jobbet i dyrebeskyttelsen. Hadde tatt med alle sammen hjem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Urk, det var ikke langt unna, for å være ærlig. Spesielt Vaskebjørn. Han var helt svart og fluffy, men hadde stripete hale. Ingen ville ha ham, av en eller annen merkelig grunn, helt til dagen jeg var der og ENDELIG hadde fått overtalt mamma til å ta ham med hjem. Da var han blitt hentet av noen. Edited for omgcute: Endret 7. januar 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Gahd, han var jo helt nydelig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Her er broren hans: De hadde en søster og, Leia. Men hun var umulig å få et bilde av, hun var kjempenysgjerrig på kameraet og ville aller helst være i nærheten av mennesker hele tiden så hun krøp opp i meg og satt på skulderen min gjennom hele dagen. Jeg ryddet og vasket med (minst) en kattunge på skulderen mange dager... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg flirte Det gleder meg! Shampis er vrang og nekter å le. Jeg har greid å sjekke opp Tali Endret 7. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 @ Eplefe: Katter og da spesielt kattunger er så herlige. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Bra jobba Dagbladet! Endret 7. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) De er det, men når du tar deg av 70 av dem tre dager i uken så blir det litt mye, for å si det mildt. Spesielt hvis en av villkattene (utemmede katter) skulle ha medisiner eller lignende. Stikkord: Arbeidshansker, stivkrampesprøyte og sår overalt. Bra jobba Dagbladet! Right back atyah, det er bare thumben... Edit: AHAHAHAH Å GUD. Flaut, dagbladet. Flaut. Endret 7. januar 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg blir aldri klok på den linkegreia fra Bilder.no Det er nesten så jeg har lyst til å sende dem en mail og spørre om de virkelig er så tette. Er vel bare en sak om annonser som sikter seg inn på hva avisen skriver om. Gone awry. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har greid å sjekke opp Tali Hun er jo head over heels for maleshep fra ME1 av, så jeg vet ikke om det kvalifiserer til premie (annet enn selve Tali, da). Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hva var det med at 2 av de som døde er fra hvor jeg bor melbu, huff. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Jeg har greid å sjekke opp Tali Hun er jo head over heels for maleshep fra ME1 av, så jeg vet ikke om det kvalifiserer til premie (annet enn selve Tali, da). Don't ruin it for me! http://www.youtube.com/watch?v=HRerwXWTRjM Og med dette, god natt. Endret 8. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jo! Dette er ikke hyggelig å vite at folk fra plassen man kommer fra/bor på dør. Alle kjenner alle you know . Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg fant ut at jeg burde spesifisere at jeg snakket til Zealuu, ellers kunne det se ut som jeg dro en Dagbladet jeg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå