Lakus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du må beklage Likte forresten dette sitatet fra Amund Vi jobber med å finne ut om det er laget noen gode verktøy for å flette sammen databasene. Om det finnes er det likevel ikke sikkert at det er den beste løsningen. I praksis vil vi ha bedre kontroll om vi flytter over ett og ett nettsted til ny forumplattform, men dette vet vi mer om i løpet av en ukes tid. Ikke det at jeg vil baksnakke han her i denne tråden, jeg har ingen grunn til å ha mistro til Amund. Men jeg tror ikke det ville vært noe særlig å nevne det i den tråden. Dette er nemlig noe av det morsomste jeg har hørt på en stund. Klart det kunne fjernet en del av de MANGE tekniske feilene diskusjon.no har den dag i dag, men det er rett og slett ikke gjennomførbart. Liker også at han sa en ukes tid w00t er hellig og skal alltid holdes over sten! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nå er jeg trøtt, woot. I morgen er det opp tidlig. Woot. Natta, folkens. Woot-woot. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Woot-Woot? Noot Noot!^_^ http://www.youtube.com/watch?v=Ri-H3teOkvQ Endret 4. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Noot Noot! HOOOOT-HOOOOOOT! Har AltF4 blitt observert i bakvendtland? Endret 5. januar 2011 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Mpf, å leve på røyk, kaffe og eple er ikke bra for magen min. Sure oppstøt ftl. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det er ikke så veldig mye bedre å leve på brødskiver og gammel Cola heller, men eple hørtes litt stusselig ut. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har kjøpt appelsiner som er gule OG røde, gule i ene enden så fader de over til å bli røde i andre enden. SJUKT! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det der ble hard kost for en som nettopp har sluttet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Sorry ass, jeg vet hvor vanskelig det er å slutte med appelsin. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Siden AltF4 ikke er her så måtte jeg si det. Det er en avtale vi har Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Dere er way to cute. Og jeg skal på do, deretter lage meg mat og så programmere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Det er godt å se mine tradisjoner blir holdt ved hevd. I dag har jeg fått høre av en gutt på 5 at jeg er like gammel som Mester Yoda. Endret 5. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Gi han en high-five fra meg da Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvem er denne mesteren av Yoga? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 @Camelo: Skal gi deg en high five. Knyttet. I ansiktet. @Nøtte: aner ikke B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå