Licht Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Haha. Tenkte jeg skulle la være å si det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg kan nesten ikke unngå å si at jeg virkelig har draget i spill. Da jeg nylig spilte gjennom Dragon Age: Ultimate Edition klarte jeg ikke bare å ligge med Morrigan rett etter at jeg hadde ligget med Leliana, jeg klarte sågar å ha foursome med Leliana, Zevran og Isabela. Dette skjedde altså etter at jeg hadde høvla over det meste i Mass Effect 1&2. Jeg føler meg stolt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kan jeg få lov å si at dere trenger et ligg? Et som ikke skjer i intel core prosessorene deres? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Og som sagt så er dette vanskelig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kan jeg få lov å si at dere trenger et ligg? Et som ikke skjer i intel core prosessorene deres? Say woot? Jeg tror ikke jeg helt forstår. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Og man får ikke unlocket achievment av det heller. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Kan jeg få lov å si at dere trenger et ligg? Et som ikke skjer i intel core prosessorene deres? Et ligg? Er det et liggeunderlag du mener? For jeg har et blått et på loftet nemlig. Det har holdt meg varm i rumpa på mange turer. ^_^ Endret 4. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Og som sagt så er dette vanskelig. Du ser på feil plasser, m8. Altså, mine forrige ... nesten alle kjærestene mine er internetlings, to av dem er downright uattraktive, du kan se ut som en kebabbæsj i trynet og fremdeles få deg dame, for på interwebs merker folk personligheten din først. Så der. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Og man får ikke unlocket achievment av det heller. Får man ikke :o Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nettdating blir mer og mer vanlig. Facebook og sånne spesielle datingsider, som er skapt kun for de som leter etter en å være sammen med. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Liker ikke nettdating. Det blir som å Prøve å plukke den beste biten i fra godteposen med dobleboksehansker! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Og som sagt så er dette vanskelig. Du ser på feil plasser, m8. Altså, mine forrige ... nesten alle kjærestene mine er internetlings, to av dem er downright uattraktive, du kan se ut som en kebabbæsj i trynet og fremdeles få deg dame, for på interwebs merker folk personligheten din først. Så der. For all del, jeg har hatt et forhold over 3 år med ei dame jeg traff på Blink.no så jeg kan litt om nettsjekking. Og jeg er halvaktiv i det også, det går bare så som så. Jeg kan ha flere faner enn denne åpen på en gang Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg møtte dama mi på nettby og vi har vært sammen i flere år og bor sammen nå. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da er du veldig Fingernem:) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 På tide å krype til køys og spille litt Broken Sword Something Something! God natt folkens. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har egentlig tatt kvelden jeg også, men er såpass spent på å se Øystein W. Høie (høye?) ro seg ut av knipen han har pratet seg inn i på vår utgave av "Nå begynner vi"-tråden at jeg holder meg oppdatert via htcen min. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=K9Ma6L2QYoE Skal krype under dyna snart også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Say woot? Jeg tror ikke jeg helt forstår. Woot originated as a hacker term for root (or administrative) access to a computer. However, with the term as coincides with the gamer term, "w00t". "w00t" was originally an trunicated expression common among players of Dungeons and Dragons tabletop role-playing game for "Wow, loot!" Thus the term passed into the net-culture where it thrived in video game communities and lost its original meaning and is used simply as a term of excitement. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg er svært klar over at jeg brukte woot feil her, men har aldri vært særlig høytidelig på internettspråk. Du må beklage. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg har hørt noen si at Woot/w00t betydde "We Owned the Other Team"? Jeg har aldri brydd meg så mye om betydningen. Woot er ikke et ord jeg bruker mye. Endret 4. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå