Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan nesten ikke unngå å si at jeg virkelig har draget i spill. Da jeg nylig spilte gjennom Dragon Age: Ultimate Edition klarte jeg ikke bare å ligge med Morrigan rett etter at jeg hadde ligget med Leliana, jeg klarte sågar å ha foursome med Leliana, Zevran og Isabela. Dette skjedde altså etter at jeg hadde høvla over det meste i Mass Effect 1&2.

Jeg føler meg stolt.

Lenke til kommentar

Kan jeg få lov å si at dere trenger et ligg? Et som ikke skjer i intel core prosessorene deres?

Et ligg? Er det et liggeunderlag du mener?

For jeg har et blått et på loftet nemlig.

Det har holdt meg varm i rumpa på mange turer.

^_^

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Og som sagt så er dette vanskelig.

Du ser på feil plasser, m8. Altså, mine forrige ... nesten alle kjærestene mine er internetlings, to av dem er downright uattraktive, du kan se ut som en kebabbæsj i trynet og fremdeles få deg dame, for på interwebs merker folk personligheten din først. Så der.
Lenke til kommentar

Og som sagt så er dette vanskelig.

Du ser på feil plasser, m8. Altså, mine forrige ... nesten alle kjærestene mine er internetlings, to av dem er downright uattraktive, du kan se ut som en kebabbæsj i trynet og fremdeles få deg dame, for på interwebs merker folk personligheten din først. Så der.

For all del, jeg har hatt et forhold over 3 år med ei dame jeg traff på Blink.no så jeg kan litt om nettsjekking. Og jeg er halvaktiv i det også, det går bare så som så. Jeg kan ha flere faner enn denne åpen på en gang :p

Lenke til kommentar

Say woot? Jeg tror ikke jeg helt forstår.

image_thumb2.png

Woot originated as a hacker term for root (or administrative) access to a computer. However, with the term as coincides with the gamer term, "w00t".

"w00t" was originally an trunicated expression common among players of Dungeons and Dragons tabletop role-playing game for "Wow, loot!" Thus the term passed into the net-culture where it thrived in video game communities and lost its original meaning and is used simply as a term of excitement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...