Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så.. hva er silikonpupper med piercing da?

Let's not go there.

Men dere - ser dere at Eplefe ikke motsier hva jeg nettopp fortalte henne om forskjellen på brun amerikansk sprit og europeisk brun sprit? Hun kommenterer ikke en gang mine faktaopplysninger med tilleggsinformasjon! Kan jeg ha lært Eplefe noe i kveld?

Gutter - jeg kan ha pådratt oss et alvorlig tilfelle av Dommedag.

Det virker ikke som om noen på noen av sidene i fusjonen vil gi opp "sine" sider - altså, alvorlig, de har allerede klart å konstruere en overflødig funksjon slik at de kan ha både Tek.no og Teknofil.no kjørende samtidig, med nesten likt formål. De klarer ikke komme til enighet om en felles portal/forside, jeg ser ikke noen enorme forandringer på forumnivå i nærmeste framtid.

Takk.

Dette er forøvrig første gangen jeg siterer paret i samme posten. Jeg føler meg som det femte hjulet på vogna.

Og Nøtte svelger pupper. Han ble med ett skummel. Veldig skummel.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Så du bare ser på Wisky du da? og tafser litt på den?

Jeg hater whisky. Sprit in general er noe jeg ikke er glad i over hodet, med svært få unntak.

Det var sånn hangglidersak du fløy med Nøtte? Jeg så en video av deg faktisk, og det så helt konge ut. I varme strøk med nakne pupper må det jo være ekstra moro. Plutselig "feilberegner" man og faceplanter noen fine tits i tillegg.

Strøk med nakne pupper? Hvordan ser de ut? Er det fjelltopper du mener? Eller er det dine nakne pupper du snakker om? Jeg forstår ikke...

Pupper?

:lol:

Lenke til kommentar

Nei, du lærte meg ingenting, ta det med ro, ingen dommedag. Du bare hadde rett, i motsetning til de aller fleste andre som kommenterer brun sprit. Jeg kan selvsagt begynne å dra metaforen litt ut med lagringstid og eik vs. andre tretyper, lagring stående eller liggende og kornsorter man bruker, men ... Det er en metafor, og jeg liker ikke bourbon.

Lenke til kommentar

Ja, jøss! Så lenge de er eldre enn året og ikke er for store/har dårlig passform, så har jeg ingenting i mot dem.

Edit: Jeg er forøvrig relativt sikker på at folk som har mye i mot falske pupper ikke har sett et skikkelig par før.

Edit2: Altså, et skikkelig falskt par. Som er gjort riktig, fått heles og er i en størrelse som passer til kroppen med god form og ikke runde.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...