Bruker-163290 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Var det ikke kaldt? Silikon er kjekt i kulda. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Puppene var ute i det fri på en strand i Gran Canaria! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Du veit å kose deg, pic or it didnt happen! Endret 4. januar 2011 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vent, I don't get it. Kan Nøtte fly? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du aner ikke hvor mye jeg angret på at jeg ikke hadde på meg hodekameraet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Så.. hva er silikonpupper med piercing da? Let's not go there. Men dere - ser dere at Eplefe ikke motsier hva jeg nettopp fortalte henne om forskjellen på brun amerikansk sprit og europeisk brun sprit? Hun kommenterer ikke en gang mine faktaopplysninger med tilleggsinformasjon! Kan jeg ha lært Eplefe noe i kveld? Gutter - jeg kan ha pådratt oss et alvorlig tilfelle av Dommedag. Det virker ikke som om noen på noen av sidene i fusjonen vil gi opp "sine" sider - altså, alvorlig, de har allerede klart å konstruere en overflødig funksjon slik at de kan ha både Tek.no og Teknofil.no kjørende samtidig, med nesten likt formål. De klarer ikke komme til enighet om en felles portal/forside, jeg ser ikke noen enorme forandringer på forumnivå i nærmeste framtid. Takk. Dette er forøvrig første gangen jeg siterer paret i samme posten. Jeg føler meg som det femte hjulet på vogna. Og Nøtte svelger pupper. Han ble med ett skummel. Veldig skummel. Endret 4. januar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Så det er Presten sin skyld at Innlegg går under! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Så du bare ser på Wisky du da? og tafser litt på den? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Det var sånn hangglidersak du fløy med Nøtte? Jeg så en video av deg faktisk, og det så helt konge ut. I varme strøk med nakne pupper må det jo være ekstra moro. Plutselig "feilberegner" man og faceplanter noen fine tits i tillegg. Endret 4. januar 2011 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Så du bare ser på Wisky du da? og tafser litt på den? Jeg hater whisky. Sprit in general er noe jeg ikke er glad i over hodet, med svært få unntak. Det var sånn hangglidersak du fløy med Nøtte? Jeg så en video av deg faktisk, og det så helt konge ut. I varme strøk med nakne pupper må det jo være ekstra moro. Plutselig "feilberegner" man og faceplanter noen fine tits i tillegg. Strøk med nakne pupper? Hvordan ser de ut? Er det fjelltopper du mener? Eller er det dine nakne pupper du snakker om? Jeg forstår ikke... Pupper? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Japp Mammakamel det var en paraglider:) de sier også at kanskje en dag så skal vi til en plass der man lander på en nudist strand Det kan bli veldig interesant! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei, du lærte meg ingenting, ta det med ro, ingen dommedag. Du bare hadde rett, i motsetning til de aller fleste andre som kommenterer brun sprit. Jeg kan selvsagt begynne å dra metaforen litt ut med lagringstid og eik vs. andre tretyper, lagring stående eller liggende og kornsorter man bruker, men ... Det er en metafor, og jeg liker ikke bourbon. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har aldri blitt så lei meg for å bli letta noen gang. Men liker du silikonpupper? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Ja, jøss! Så lenge de er eldre enn året og ikke er for store/har dårlig passform, så har jeg ingenting i mot dem. Edit: Jeg er forøvrig relativt sikker på at folk som har mye i mot falske pupper ikke har sett et skikkelig par før. Edit2: Altså, et skikkelig falskt par. Som er gjort riktig, fått heles og er i en størrelse som passer til kroppen med god form og ikke runde. Endret 4. januar 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Vis bilde av Squeak. Altså, puppene hennes. Som er falske, men ikke ser falske ut. Eventuelt vis den videoen. Endret 4. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg vet at dere alle synes jeg er verdens kuleste kjæreste nå. "Omg, titsurfing med kjæresten sin, så awesome.". Derfor velger jeg å nevne at det er min konto. Videoen. Den skal være tilgjengelig for non-members. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Verdens kuleste? Du hadde skremt livskiten av meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kan bekrefte at hun er verdens kuleste. Anbefaler alle som er skeptiske til puppeinnlegg å se videoen. Egentlig anbefaler jeg alle å se den, men spesielt de som er skeptiske til fakeboobness. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg ville skremt livskiten av meg og. Ellernoe. 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå