Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg rimelig sikker på at vi hadde fått høre det om det var et faktum.

Hvorfor ikke få igang en diskusjon i den tråden angående denne diskusjonen da? Hjelper lite å si noe her, her er det bare likemenn som er.

@Eplefe: Ja. Det er en vederstyggelighet. Vel, nesten. Pupper er som øl. Det får aldri blitt ordentlig dårlig.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Så diskuter mer.

@Pærealv (har egentlig like bra klang som "Eplefe", dog høres et par hakk mer beruset ut): Minner meg om en Monty Python-vits.

What is the similarity between american beer and making love in a canoe?

It's fucking close to water.

Amerikansk øl smaker piss, og er det ekvivalente (riktig bruk ikke sant?) til pupper med piercing. Men - det er fortsatt øl. Og pupper.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Neei, for pupper er fremdeles pupper selv om de er piercet, amerikansk øl er like mye øl som Jack Daniels er Whiskey.

Jack Daniels er bourbon whisky, som er noe annet enn whiskey. Bourbon lages av mais, whisky (eller whiskey, som er den ekte whiskeyen som lages i Irland( legg merke til e'en)) lages av korn.

Silikonpupper (bourbon) kontra vanlige pupper (whiskey) altså. Og det er ikke det vi diskuterer.

Og for helvete folkens, kan dere ikke vente med å begrave Innlegg.no? Dere gir jo opp alt for lett!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg håper alle ihvertfall prøver, hvis det skulle skje at innlegg blir borte. Hvis vi bruker litt tid å energi på å lage samme gode forumstemningen på nytt forum så kan det bli bra :)

Jeg kommer til å flytte hvis jeg må, og kommer til å være like aktiv på det nye forumet. Der skal jeg også bli kjent med andre brukere, og diskutere og trolle med de.

Lenke til kommentar

Innlegg er egentlig det ene forumet jeg er aktiv på. Siden vi ikke har fått beskjed om at den endelige beslutningen er tatt, så har jeg et lite håp om at dette vil bestå. Hvis ikke så får jeg vel bare rusle videre til Diskusjon. Det vil helt klart ikke bli det samme, men det er det nest beste. Så da får jeg ta meg til takke med det, det er bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar

Det virker ikke som om noen på noen av sidene i fusjonen vil gi opp "sine" sider - altså, alvorlig, de har allerede klart å konstruere en overflødig funksjon slik at de kan ha både Tek.no og Teknofil.no kjørende samtidig, med nesten likt formål. De klarer ikke komme til enighet om en felles portal/forside, jeg ser ikke noen enorme forandringer på forumnivå i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar

I dag er jeg en Glad Spurv! Har slått personlig beste rekord:) Flydd i en time i dag!

Ufattelig gøy og litt slitsomt men mest av alt gøy gøy gøy!

Landet også nesten rett vedsiden av de to beste puppene jeg har sett i 2011! De var som whisky uten metalsmak og på glassflaske!

Silikon med metall er som Bourbon i en plastflaske!

Fortsatt svelgbart men annet foretrekkes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...