Bruker-163290 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Neida jeg er ikke sur, jeg latet som Koselig at du pirker på alt og alle rundt deg, kjempegod egenskap <3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Visste du at Otto Jespersen har omtalt deg Camelo? Ja så viktig syns han at det var at verden fikk høre om det at han regelrett ropte det ut for det ganske land: Bare se @1:05! http://www.youtube.com/watch?v=e4PGFODxiJc Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Camelo begynte! Det var ham! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Og da skal du være en skikkelig voksen og fortsett?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hva var det du sa om å være glad som en laks eller GTFO, Xboxpannemannen? ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Min desiderte favorittsang den her uken, og godt mulig denne mnd; http://open.spotify.com/track/4fqx1X0k1jFClidPe7eP5r Endret 3. januar 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Informer meg litt om den klokka backstabber(?) kjøpte for en del sider tilbake. Tror det var han.. Edit: jeg fant, jeg fant! God jul Fikk tokyoflash RPM klokken i dag. Den var altfor stor, så jeg må til urmaker i morgen for å ta bort noen ledd. Endret 4. januar 2011 av Sadfez Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Og da skal du være en skikkelig voksen og fortsett?? Ja. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva var det du sa om å være glad som en laks eller GTFO, Xboxpannemannen? ^_^ Prøver å skrive et hyggelig innlegg også blir det selvfølgelig bare rakket ned på, uhørt! Jeg bytta ut xboxmerket med et uavhengig PS3 merke og da ble det andre holdninger her, fytterakkern! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jævla fanboys, eller hva Lakus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja, fy fasan. Fanboys assa. http://www.spillverket.no/artikler/naa_starter_vi/80284 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Weee.. Bare for å ha dekket alle, liksom. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fader ta... Da blir det vel full sammenslåing om ikke lenge. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er det virkelig mulig å være så dum som dette her? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Du høres overrasket ut? Nei. Er ikke overrasket i det hele tatt. Etter den lange diskusjonen i "Hva synes du om Diskusjon/Innlegg?" tråden, så har det jo vært helt åpenbart hva som kommer til å skje allerede fra begynnelsen de begynte å snakke om hele denne greia. De ville høre våre meninger, men fra mitt synspunkt har ikke de blitt tatt hensyn til i det hele tatt. Endret 4. januar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Helt enig med deg. De har faktisk ikke gitt noe utrykk for at brukernes mening og ønsker har hatt noe å si. Noensinne. Men det er tross alt ikke noe man burde forvente når det er snakk om bedrifter. Men det verste etter min mening faktisk fortsetter med separate sider. Gamer og Spillverket, Mobilen og amobil, Hardware og Teknofil osv. Det er rett og slett fantastisk rotete og ekstremt lite brukervennlig. Hvorfor ikke slå de skikkelig sammen når de først er i gang? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er ikke tatt noen beslutning enda, det lenkes til Diskusjon.no i alle artiklene og det kan være for å gjøre det lettere å ta en diskusjon rundt det. Uten at jeg helt ser hva det er å diskutere siden sammenslåingen av mediehusene er et faktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå