Inaktiv bruker 3 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Kjøpte meg Cataclysm CDKey og var så klar for å spille, men så plutselig ville jeg ikke lenger. Føler meg som en gammel junkie. Edit: Noen som er intr. i billig og ubrukt cdkey? lol x( Endret 1. januar 2011 av Sadfez Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 You guys Utrolig deilig med en sprek pc igjen, da min begynte å trekke på årene. Jeg har helt bakoversveis, denne er rask! Her er et bilde av det nye bygget. Pffft, jeg har hatt i7 siden i fjor sommer. Du kunne heller brukt penga dine på noe ordentlig og kjøpt deg en Xbox 360. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ja jeg får vel en ålreit pris av deg som jobber der? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Den eneste som ikke må betale fullpris for mine varer er din mor. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hun sverger til Ps3! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Da legger jeg meg tror jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Remind me later! God natt, jeg køyer selv. Dilla på Mass Effect 2. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg er i 2010 enda, men godt nyttår til alle forumalkisene her inne! Bare glad jeg har synet i godt behold et år til jeg! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Fikk jaggu meg en finfin capthca på selveste nyttårsaften EDIT: Paint, oh how I hate thee. Endret 1. januar 2011 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fy faeeeen dette nachet suger. Dessverre er jeg stuck her. FUUUUUU- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er fremdeles syyyyyyyyyykt dårlig, men endelig drar de forpulte partysvenskene. Jævla kuksugere. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Høres koselig ut, Lakus. Å herrefred så irriterende storymode på LittleBigPlanet kan være. Blir helt svett jeg.. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår kjærester! Jeg berget unna haupina. Takk og lov! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 God morgen Er dette tiden å le av dem som har vondt i hodet og føler seg forferdelig etter en lang natt? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nei, fy ikke le av oss. Ser nå at det er aquavite igjen på flaska. Kjekt! Hva er nyttårsforsettene til folket? Jeg skal fortsette å holde meg unna snusen, få mer styr på døgnrytmen og skolearbeid og lære meg objective-c. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ja det er det er det forresten noen her som vil stikke av med en E8500 CPU og/eller et GTX 260 oc skjermkort for en svinaktig billig penge? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 God morgen! Eller er det ettermiddag nå? Sov egentlig fint lite i natt, men jeg har iallefall ikke vondt i hodet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nei, fy ikke le av oss. Ser nå at det er aquavite igjen på flaska. Kjekt! Hva er nyttårsforsettene til folket? Jeg skal fortsette å holde meg unna snusen, få mer styr på døgnrytmen og skolearbeid og lære meg objective-c. ^_^ Ja det er det :)er det forresten noen her som vil stikke av med en E8500 CPU og/eller et GTX 260 oc skjermkort for en svinaktig billig penge? Hvor billig da? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Denne fikk jeg tidligere i dag. XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå