Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Det beste som ikke hjelper Camelo. I bedre form selv, ikke kvalm lenger men fortsatt vondt i hodet. Bestefar skulle egentlig komme hit i kveld, men han ville ikke på grunn av kjøringa. Tror rett og slett kvelden vil forgå i stillhet med innspill av Mass Effect 2.

Det merkelige er at jeg kunne ikke brydd neg mindre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ønsker alle et godt nyttår, dere gjør hverdagen bedre folkens :)

Takk det samme. Livet på internett er faen meg bra med denne gjengen her. Jeg håper virkelig vi får være oss i mange år fremover.

Jeg var sikker på at jeg hadde funnet årets innlegg. Men på tampen av 2010 kommer jaggu meg Teknofil.no Gjest og ødelegger hele kåringen min. Diskusjonen videre er fantastisk.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ønsker alle et godt nyttår, dere gjør hverdagen bedre folkens :)

Takk det samme. Livet på internett er faen meg bra med denne gjengen her. Jeg håper virkelig vi får være oss i mange år fremover.

Enig. Føyer også til at jeg håper vi får fortsette å være faen meg bra i denne gjengen her i SO.

Jeg skal nå ut og sende opp noen små bakkeputrere.

Godt nytt år!

Lenke til kommentar

Oppdatering følger; Er nå i forferdelig form.

P6t Deluxe Hovedkort

Intel I7 950

12 GB Dominator DDR3

Gainward Gtx 480 Oc

Offisielt misunnelig :p

Nyttårsplanene var rolige i utgangspunktet fordi vi er gode samaritaner og sånn, men noen tilfeldigheter gjorde de om mulig enda roligere.

Lenke til kommentar

Godt nytt år, alle sammen! Ønsker dere lykke til med alt dere måtte finne på i 2011 ± 5-6 år etter gudedudens påståtte fødsel. Selv har jeg nå vært ute og fyrt opp et rakettbatteri med ganske respektabel størrelse, og sitter nå inne og "koser meg" med diverse folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...