Bruker-163290 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 herregud som jeg ler! Jeg syns skjermen er fantastisk, elsker meldingssystemet og samtalekvaliteten er på topp. Men at batteriet er litt svakt skal jeg si meg enig i. Hehe! Det var igrunn det eneste som palget meg det året jeg hadde den også. Jeg hadde 1. Generasjon da. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Kamskjell med løyrom i en sellerirot og bakthvitløks suppe med trøffel og jordskokkchips til forrett. Hovedrett Sitron, timian, og hvitløks marinert svin indrefilet langtids tilberedt på 59-60 grader. Balsamico og sitron confitert champi...gnon peti pois og spinat pure portvins marinerte granny smith epler og pærer En demiglas tilsmakt med rødvin Poteter er ikke satt enda. Men tenker på saltbakte amadine poteter om jeg får tak i. Dessert har jeg heller ikke satt skikkelig. Drømmer om en Deilig avbalansert Tiramizu. Joda jeg er utdannet kokk:) Edit: Den boken er faktisk ganske bra:) Han har skrevet en god del kule bøker. Jeg kan anbefale Kokk på ville veier. Eller kokke jævler (muligens den du leser nå) Endret 30. desember 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg tenkte lenge på å bli en kokk! Rått, du disker mat på gamer lanet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Du er mer cock du Camelo del Madre Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 ... jeg mistet 6 diamanter, 28 redstone, ukjent antall obsidian og èn diamond-pickaxe. Shiiiiet. Jeg mistet ni diamanter, ukjent antall iron og gull, én diamond-pick. Deretter mistet jeg 20-ish iron, våpen, annet ruskrask, min eneste bue og en haug piler. De jævla menneskegrisene tok alt sammen. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Har du lukket alt i multitasking tingen? Har du på alarmer? Har du på andre tulleting? EDIT: Rettet mot AlteMann såklart. Endret 30. desember 2010 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kom på at det kunne være noe sånt, så jeg lukket mange. Takk for tipset, må sikkert bli flinkere til å lukke de. Selv om det er litt håpløst at det er sånn. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Er sliten i dag faktisk.Lang dag på jobb og sprunget rund ca hele dagen. Er spent på han som kjøpte med seg 16 stk hummer i dag! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Finnes det ikke en sånn dings som bare dreper alt av åpne tasks? Er veldig glad i Advanced Task Killer til HTC-en min allerede. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ikke så vidt jeg vet, men om noen ønsker å prove me wrong hadde det vært greit det! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Noen som husker nakenlekar? Denne her er like morsom og rar som den er trist. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) God morgen. Huff, for en dårlig natt jeg har hatt. Fikk aldri sove Endret 31. desember 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 God Morgen troll, og takk til Riddersøtnos og Vainekjekken for musikkanbefalinger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 I går kveld fjernet jeg alt i multitasking, allikevel brukte den ca. 12 prosent av batteriet. Våknet opp med hodepine og kvalm som juling. Årets nyttårsfeiring ligger an til å foregå til sengs. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har du på alarmer? Eller andre alarm apps? Har du på nedtelling eller tidtaking of any kind? Har aldri hatt batteri problemer... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Åh! Endelig ny pc på plass, utrolig deilig med windows 7 og mer enn 2 gb ram Finfin start på nyåret, til tross for at også jeg er ganske dårlig idag. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg stod opp for snart en halvtime siden.... Fikk heller ikke sove noe særlig. Jeg må gå på badet og vaske meg, men der står jo selfølgelig søstera mi og sminker seg. Nå gikk hun ut, så da stikker jeg på badet. Drikk med måte folkens! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Drikk med måte ja, hvorfor blirn sjuk på denne dagen a? Jeg tok en Tyrkeshot ista, av mangel på hostesaft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå