Rider of Reason Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Kjenner det er en stund siden jeg åpnet PS. Noen som har noe rolig progish rock å anbefale? Med spesiell vokal. Hmmmm, kanskje dette kan være noe. http://www.youtube.com/watch?v=wkCa6Vy7udk Eller denne er mer spesiell. ^_^ Endret 29. desember 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Eventuelt Prog Rock Knock yourself out. Anbefaler Oceansize, særlig sanger som Long Forgotten og Oscar Acceptance Speech. Fun Fact; Jeg hadde Long Forgotten av Oceansize på repeat mens jeg farmet etter en dragon whelp pet i WoW. Sangen er 9 minutter lang og jeg hørte den jævlig mange ganger. >_> Endret 29. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 ... jeg mistet 6 diamanter, 28 redstone, ukjent antall obsidian og èn diamond-pickaxe. Shiiiiet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 it suck Lakus men det går fort å få igjen da! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Den kostet det rundt 1180. Gratis frakt! Hjelper ikke akkurat med gratis frakt Får se hvordan det går med skatten til våren. Jeg er smått misunnelig. ... jeg mistet 6 diamanter, 28 redstone, ukjent antall obsidian og èn diamond-pickaxe. Shiiiiet. Not digging it? Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Den kostet det rundt 1180. Gratis frakt! Hjelper ikke akkurat med gratis frakt Får se hvordan det går med skatten til våren. Jeg er smått misunnelig. ... jeg mistet 6 diamanter, 28 redstone, ukjent antall obsidian og èn diamond-pickaxe. Shiiiiet. Not digging it? Er vel bare å kalle en spade for en spade i det tilfellet ja Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jepp. Hva syns du om Chime? Jeg liker det godt nok, det som irriterer meg er det stusselige sangvalget når man liksom har spilt igjennom alle. Det hjelper ikke at jeg ikke kan fordra to av låtene og at de i tillegg har drittbrett med møkkaklosser. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvis noen lurte: Jeg sitter fremdeles i nøyaktig samme posisjon jeg gjorde da jeg skrev det forrige innlegget mitt. Før det igjen hadde jeg sittet siden klokken 12 i den samme posisjonen. Jeg har med andre ord spilt Minecraft og sittet i samme posisjon i nå 11 timer. SHIT! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Apropos Minecraft: http://kotaku.com/5720074/the-year-in-video-game-trailers Sjekk lista. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Jepp. Hva syns du om Chime? Jeg liker det godt nok, det som irriterer meg er det stusselige sangvalget når man liksom har spilt igjennom alle. Det hjelper ikke at jeg ikke kan fordra to av låtene og at de i tillegg har drittbrett med møkkaklosser. Jeg likte det veldig godt, men jeg trodde det var flere låter. Når jeg hadde spilt gjennom de 5 som var der følte jeg meg litt snurt. Hadde sett for meg at det bare var "introduksjonslåtene" og at flere gameplayelementer (annerledes brikker og kuber) osv skulle bli introdusert. Jeg likte vel 3 av låtene. Var en som var helt forjævlig. Still alive er jo morsom, men synes de drøya den alt for mye. Så, ble litt halvveis. De kunne hatt MYE mer "content" og litt ekstra moduser, men det var fornøyelig likevel. Endret 29. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er reinsdyrbæsj rett utenfor døra mi. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg tror jeg er full, iallefall bra beruset. Kan ikke etanolinnholdet i blodet mitt gå ned, helst nå? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Vann og søvn hjelper. http://www.youtube.com/watch?v=VZF9vXeX_nQ Endret 30. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 @Errorizer: Da er vi helt enige! Hvordan kan mobilen min tappe 13% strøm når den ligger inaktiv en hel natt? Skjermen skrudd av og greier. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 @Errorizer: Da er vi helt enige! Hvordan kan mobilen min tappe 13% strøm når den ligger inaktiv en hel natt? Skjermen skrudd av og greier. Fordi det er en Iphone tenker jeg? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Beklager, uansett er ikke batterilevetid iphonens beste side. Ikke skjerm heller. Og IKKE meldinger ihvertfall. Heller ikke samtale når jeg tenker meg om. Men musikkspillern den er jo ganske, neei den er faktisk dårlig den og. Den er ihvertfall billig! Løsningen koster imellom 3500.- og 4500.- kroner og henger på veggen hos din lokale elektrobutikk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 herregud som jeg ler! Jeg syns skjermen er fantastisk, elsker meldingssystemet og samtalekvaliteten er på topp. Men at batteriet er litt svakt skal jeg si meg enig i. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nøtte nok en dag på jobb Men har laget store deler av nyttårsmåltidet da! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hva er på menyen? Du er kokk, er ikke du? Holder på å lese denne boken. Morsom lesning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå