Mokko Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Er en stund siden jeg har nerdet Minecraft ordentlig nå. Vurderer å starte en ny world pga alle oppdateringene, men da må jeg begynne å grave og bygge meg opp fra begynnelsen igjen. Uff, livet er hardt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Var en liten periode jeg spilte Stepmania "mye" på PC og når jeg la meg i senga for å sove, så jeg ikke annet enn piler som surret rundt foran øynene mine. Huff... Minecraft er nok ikke noe jeg skal begi meg utpå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Er litt sånn jeg har det når jeg spiller Chime mye. Det bruker rett nok ganske klare men duse farger, og de brenner seg fort fast. Teaseren til Transformers 3 har kommet ut uten at jeg har fått det med meg, men jeg har visst ikke gått glipp av mye. Benytter seg av mer eller mindre samme idé som teaseren som kom til Transformers. Men jeg gleder meg som pokker til filmen allikevel. Nå tror jeg at jeg skal legge meg. Opp halv 6 i morgen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det er jo bare gøy å starte ny world i minecraft. Jeg er såpass rastløs at jeg gjør det nokså ofte, selv etter å ha brukt ørten timer i en annen verden på å lage verdens høyeste fyrtårn av glass eller noe slikt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kan man ikke lagre arbeidet sitt om man vil starte på nytt? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Ang. Minecraft har du fem verdener du kan leke deg i. Sikkert mer hvis du styrer, lenge siden jeg har spilt. Ser den. Jobbes i en fei? Jeg syns det ser ut som du hang i SO1 They call it multitasking. Endret 28. desember 2010 av nypis Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hørte gamlefar 4 nevnte noe om et spill som het "Chime" (som jeg forsåvidt så han spille på steam). Var en del av en eller annen indiepakke for 4.49. Herlig spill! Var helt i modus for å spille den typen spill, men hadde ingenting som lignet, og så traff jeg så til de grader. Fin slutt på dagen. Anbefaler forøvrig Mix indie pakken på steam (4.49 euro) og den dere musikkpakken (4.49) God natt! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 God natt fra meg og Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har vert hos urmaker og tatt bort 5 (!) ledd fra tokyoflash RPM klokken. Så nå passer den perfekt Kostet bra 100 kr. Trodde japanere var litt tynne rundt håndleddet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ikke nerde-japanerne som kjøper den klokka. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 God morgen! Regner med at du poster bilde Backstabber? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Merker at sekretæren på huset er tilbake. Alle står og prater og diller i stedet for å komme seg kjapt i gang med jobbing. Ikke at det er så mye å gjøre, men det er kjekt med sånne avbrekk. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Slappeste dagen på lenge i dag, åpnet 7 og første ungen kom klokka 10. Deilig og lang kaffepause på morgenen i dag med andre ord. 1,5 timer igjen på jobb! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Gud jeg kom på jobb kl 10 og har nå gjort alt som skal gjøres for i dag og i morgen så da er det jo bare 7 timer igjen med å levere ut mat i morra så er det nyttårsaften og deretter Gran canaria som står for tur. så nå har jeg 3 timer på jobb og slå ihjel... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kjenner det er en stund siden jeg åpnet PS. Noen som har noe rolig progish rock å anbefale? Med spesiell vokal. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Her er bilde!!! Ble litt merkelig lys. Dedikert til AltFar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Snart ferdig snart ferdig snart ferdig! Kjempe produktiv dag de siste tre timene! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Her er bilde!!! Ble litt merkelig lys. Dedikert til AltFar Den var råkul! Hvor dyr ble den alt i alt? Jeg satte meg til å se på et par YouTube-klipp i sta. Våknet en halvtime etterpå. http://www.youtube.com/watch?v=OY98Aqj6Lb8 Å herre. Endret 29. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Den kostet det rundt 1180. Gratis frakt! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 God kveld Vært på shopping og kjøpt filmer og NFS Hot Pursuit i dag ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå