AltF4 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer med dagen! Håper'n blir fin Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg må vi gratulere.... Ja du kan resten. Gratulerer Vaine, min venn. Dog ser det ut til at det er lettere for dem å bli interessert i deg, da du sier akkurat hva du mener uten å bry deg, og er ulik alle de andre sleipe mannfolka der ute. Det er sannhet i dine ord broder. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ahah, sjefen min beskrev meg til en som skulle finne meg som "hun som klenger seg til kaffekoppen sin som om det gjaldt livet". Og ja, han fant meg xD Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så klodenes kamp eller hva den het igår, og den var ikke så elendig som jeg husket. Nå blir det pølsegryte og cs til dama og familien våkner. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Så klodenes kamp eller hva den het igår, og den var ikke så elendig som jeg husket. Don't get me started. En sveitserost har færre hull enn den filmen har plotthull, skuespillet er til tider slett og forholdet mellom far/mor/barn er ikke bare oppbrukt så det holder, men det blir i tillegg presentert på en elendig måte. Nei, War of the Worlds er noe av det værste jeg har sett. Edit: Men, "on the bright side" så er jeg straks klar for bacon, nypresset juice og annet snacks, mens jeg sitter i solsteiken! Endret 28. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Nevnte vel ikke at den var bra noen sted? Men har sett en hel del filmer som er verre. For all del, ingen prisvinner, men ble underholdt de minuttene den varte. Nå ga jeg riktig nok f i familie og story. Endret 28. desember 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Satan, jeg sølte en svær kladæsj hjemmelaget jordbærsyltetøy på gulvet fordi jeg prøvde å multitaske SO og spising. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg eter pizza og drikker kaffe. Pause på jobben og heldigvis nok unger til at det ikke blir kjedelig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Da skal jeg i Banken og veksle inn Norske kroner til Euro I find this funneh! Endret 28. desember 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hehehe jeg kjeder meg stort! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 ^ Den der var litt trist Nøtte... Nå er det selskap her hjemme om ikke lenge. Blæh... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Takk til alle som gratulerte meg. Det blir en rolig bursdag uten noen spesiell feiring, akkurat som jeg liker det. Oh and; http://www.youtube.com/watch?v=atELHQ1wZ1Y Endret 28. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Får nesten ikke bursdagsgaver lengre, fikk et skjerf, en t-skjorte, litt penger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ah. Høres jo ikke så verst ut det! Jeg er så forbanna trøtt. Satt og sov sammen med unga når de så på film i dag. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Det er tilfeldigvis ikke noen som vil kjøpe Angry Birds til meg? Jeg er fattig. Jeg har 100ms points jeg kan gi deg lol.. Endret 28. desember 2010 av Fredrik Tannløs Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg har lyst til å spille, men er stuck i selskap... Begynner jeg å spille kommer vel hele hurven og skal se på. Hater at folk sitter og ser på når jeg spiller. Distraherende til tusen. For ikke å snakke om: "ÅH! JEG SÅ NOE DER BORTE! DET VAR NOE DER! GÅ DIT!" >.< ehhh...ja, jeg har spilt dette spillet utallige ganger før, jeg vet at det er et ekstraliv der... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Spilte Minecraft til klokken 7 i dag tidlig og sov til 16:00. Nå er det eneste som går gjennom hode mitt å få gravd mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå