Lakus Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Medisterkaker <3 Har sneket meg ut nå for en røyk før desserten. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Tro det eller ei, jeg er nettopp ferdig med middagen. Tenna full av ribbe. Tanntråd neste. Tror jeg drakk opp en hel 1,5 liter Cola alene... >.< Er det mulig?!? Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Da er middagen spist opp, pakkene delt ut og desserten slukt. Om 5 timer blir det å hutre seg ut i bilen å kjøre til Rygge. Spanien neste! God jul! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Sen, men god jul til alle forumnerder! Spist ribbe og tilbehør med søskenflokk etc (16 folk tilsammen), i øh bryggerhusrommet som akkurat ble ferdig i tide, i kjelleren. Pakkene er for lengst pakka opp og. Alt sammen ting jeg "trenger", men men Misunner deg som skal til spania, god tur Endret 24. desember 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Tror jeg drakk opp en hel 1,5 liter Cola alene... >.< Er det mulig?!? Child's play. God tur, Error. Noen som har det. Hva skal man gjøre nå mon tro? Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Takk for det Villanden og o store navnebror Gormers! Digger forøvrig å spille denne med masse bass og høy lyd. Herlig! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Da er middag, besøk og gaveåpning ferdig. Kan trygt si at det ble overflod av pakker i år også, altfor mye til å liste opp her. En vellykket og koselig jul! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Da var pakkene pakket opp og nå er det kaffe og kaker. Jeg fikk masse awesome! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Vel jeg vet ikke hvem andre jeg skal snakke med. Jeg har kanskje hatt den nest tristeste julen jeg kan huske. Pappa har sine depresjonen som i år var litt for store til at han ville være med oss andre i Familien. Det hjelper ikke å prate med han eller noe annet. Jeg er bare glad mamma klarte å holde seg igjennom hele kvelden uten å bryte sammen. Heldigvis så tok ikke mine nieser det så tungt. De er fortsatt kanskje litt for små til å skjønnet det hele. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Det var trist å høre Nøtte. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Damn, det suger nøtte God jul Fikk tokyoflash RPM klokken i dag. Den var altfor stor, så jeg må til urmaker i morgen for å ta bort noen ledd. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 ja det var ikke akkurat julens høydepunkt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 God tur Errorizer! Veldig fornøyelig julekveld overstått, med ikke så mange men veldig fine gaver. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Her er festen slutt og nå er det rett til sengs. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Torsk på julaften? Hva faen. I know -.-* Det er forferdelig.. @Nøtte Trist å høre. Sux Min julaften var i alle fall en veldig fin kveld. Fikk en del pakker og, tror det et første gang at jeg har bruk for alt av det Endret 25. desember 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Da er julaften over og den beste delen med julen er igang. Ferdig med alle forberedelser, god mat framover, kule gaver å leke med og en fyllekveld med fyrverkeri som avslutning på det hele. @Nøtte: Veldig trist å høre. Har hatt noen veldig anstrengte og kjipe julaftener selv som skilsmissebarn. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg går i dress B) Finnes det et kulere plagg? (utenom bunad som også er awesome) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Nope. Nothing suits me like a suit. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Dress er herlig! Gikk i det i går, nå er det mer casual som gjelder. Slappe av i sofaen i dag, ut på besøk i morgen. @Nøtte: synd å høre, håper det går bedre! Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hvem her jobber på Montèr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå