Eplefe Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ææh, jeg var ferdig på antibiotika i går, men hoster nettopp opp en seriøs slimkule. Jeg vil ikke sitte på legevakten på lille julaften! ;___; Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det er bare kroppen din som takket for innsatsen. Spytt og vær glad - det er lille julaften! Jeg tror det rett og slett var min intensive heksejakt på varme som gjorde meg så tett i går kveld. Hadde skikklelig vondt i halsen i dag tidlig, men i ellers god form. Nå er jeg mer vanlig forkjøla igjen. Og jo mer jeg skriver om sjukdom jo nærmere 80 føler jeg meg. Så, hva brukes dagen til? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det er julaften i morgen :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Damn straight boy! Litt sprøtt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Pappa steker leverpostei så huset lukter rart. Smaken blir helt fortreffelig thou ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 I senere år har jeg funnet mer stemning og kos i dagene før og etter julaften enn selveste dagen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg stod opp klokken 10 og kjørte til byen for å møte kjæresten og hennes bror som kom til byen for å handle. Var godt å få inn litt kosetid. Nå blir det cowboystrekk, for jeg fikk altfor lite søvn i natt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 I senere år har jeg funnet mer stemning og kos i dagene før og etter julaften enn selveste dagen. Slik er det for meg og egentlig, men kirka på julaften gir meg en kollosal julestemning. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Jeg mekket nettopp en helt utrolig kul papirfigur. Anbefales: 1. Last ned dragen herfra. 2. Print ut og klipp ut. Ikke glem å klippe her: 3. Brett og teip etter instruksjonene. 4. Lukk ett øye, og forestill deg at hodet går utover, ikke innover. 5. Beveg deg fram og tilbake, opp og ned mens du ser på figuren. 6. ??????? 7. Wild profit! Kuleste jeg har sett på lenge. Endret 23. desember 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Kommer jula like snikende på alle i år? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg mekket nettopp en helt utrolig kul papirfigur. Anbefales: 1. Last ned dragen herfra. 2. Print ut og klipp ut. Ikke glem å klippe her: 3. Brett og teip etter instruksjonene. 4. Lukk ett øye, og forestill deg at hodet går utover, ikke innover. 5. Beveg deg fram og tilbake, opp og ned mens du ser på figuren. 6. ??????? 7. Wild profit! Kuleste jeg har sett på lenge. Så en video med den dragen og ble helt Ô.Ô Jeg ble relativt mindfucked for å si det sånn. Jeg er i meget godt humør. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg synes den funker mye bedre i virkeligheten enn på video. Anbefaler å lage en selv, det er absolutt verdt blekk, papir, tre teipbiter og fem minutter av livet ditt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Sannsynligvis, men nå er jeg opptatt med å ikke begynne og rydde på rommet for å få det ferdig til jul. ^_^ Fake eller ikke... Milde himmel! Endret 23. desember 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Damn! Håper den er fake, for det der så ekstremt vondt ut. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg var i en bowlingbursdag til en fyr i klassen da vi gikk på barneskolen. Da var det en som mistet en av de tyngste bowlingkulene på stortåa. Neglen ble nesten svart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 En av tåneglene mine hat vært svarte i flere uker etter er møte med trappa. Jeg sverger også på at det er en sprekk der. Vondt var det iallefall. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er vel ikke annet å gjøre for meg enn å begynne på rommet. Må bestemme meg for hvilke plakater jeg skal sette opp også. Noe som kan ta tid. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 En gang slo jeg tommelfingerneglen så hardt at den ble helt blå, etter noen uker var den fortsatt det og kjentes tjukk og rar ut. Jeg begynte å pirke og dra i den og da løsnet den. Det var en ny under som var omtrent halvveis i prosessen, EKKELT som faen var det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Herregud for en idiot han med bowlingkula.. det der bør være fake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå