AltF4 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg registrerte meg på Facebook. Om dette er ditt forhold til Facebook tror jeg du bør revurdere din egen evne til å prioritere. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hmmmm, state your meaning please! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Altså, Facebook er ikke verre enn det du gjør det til, akkurat som alt annet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Akkurat som nazismen! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) @AltF4: Jaså? Jeg tror jeg kan komme på ganske mange ting som er håpløse, uansett hva du prøve å gjøre det til. @Mammakamel: For eksempel. Endret 22. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Hæ? Ja, også sjekk navnet på mennesket som har gjendiktet denne fortellingen. Jeg vet ikke om det er gutt eller jente. Eller hvor vedkommende er fra. Endret 22. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Du sier at ingenting er verre enn det du gjør det til. Vi sier; jo. Noen ting er ikke bra uansett hva du måtte prøve å overbevise deg selv om. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Vel, det kommer an på hvordan du angriper ting. Kreft? Fin mulighet til å forandre det man har igjen av livet til noe positivt, styrke seg selv og lære andre hvordan man kan leve livet sitt slik at man får mye ut av det. Strømbrudd? Fin mulighet til å lese noe eller bare være lit romantisk. Eller kose seg. Fot i gressklipperen? Rask måte å gå ned noen kilo på. Folkemord? Mer mat til de som fortsatt lever. http://www.youtube.com/watch?v=Gc4HGQHgeFE Endret 22. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg så nettopp Pulp Fiction for første gang. Motherfucker! Det var en herlig film Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Du kan ikke argumentere for en såppass håpløs setning F4, selv ikke du; Ordkongen, barmhjertighestsprinsen, Barry White og den ukronede kongen av saklighet kan klare det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 @Error: Har sett den to ganger ganske nylig, og elsker den. Kunne godt satt meg ned og sett den en gang til akkurat nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg kom nettopp på en datapun kombinert med Pulp Fiction. "Jules har et DNS-problem". Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Her har dere det moro ser jeg. @ RoR: Jeg har tenkt på å regge meg på ansiktsbibelen jeg også, men noe i underbevisstheten holder meg tilbake. Jeg har vært i bursdag og har endelig fått julestemning. ^_^ Endret 22. desember 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Det kalles fornuften det godeste Hr. Myx. ^_^ Opprettholder inntrykket av at FB først og fremst er for de uhelbredelig nyskjerrige og delelystne. @Mammakamelen min: Hvordan finner jeg deg da? Endret 22. desember 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Når jeg tenker på Pulp Fiction og "Does he look like a bitch" klarer jeg ikke å la vær og se for meg Chandler fra Friends si "Does he look like a bitch?" ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Facebook ja, får vel bite i det sure eplet selv snart og registrere meg. Jeg begynner å bli en smule lei av å bli utsatt for stigmatisering hver gang noen spør meg hva jeg heter på facebook, og jeg svarer 'jeg har ikke facebook'. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Amen brother! Det var litt av grunnen til at jeg registrerte meg. Men mest var det på grunn av at min eneste store svakhet spurte meg så pent. ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Holy shit, I did it. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Da var jeg mer eller mindre ferdig med årets julegaver. Tror jeg er på vei til å bli enda dårligere, skikkelig guffen i halsen slik jeg er når jeg vet jeg blir sjuk. Tett i hodet er jeg også. God natt! Endret 22. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 God natt og god bedring! Kjedelig å bli syk nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå