Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva heter den sangen (eller komposisjonen kan jeg vel kalle det) som begynner på 1:02 i denne:

Ellers kom det nettopp en fyr på døra og tok med seg xboxen. Fikk 1500 for den (xbox elite bundle + VGA-kabel + Ekstra håndkontroller + Viva Pinata + Batman: AA), noe jeg er fornøyd med. Høres kanskje ikke så mye ut, men med tanke på at boksen begynner å dra på årene, og at batman + viva pinata + vga kabel kostet til sammen ca. 350 kroner så er jeg veldig happy.

Uten frakt for diverse ting jeg har bestilt medregnet vil det si at jeg har "tapt" 600 kroner på den i følge dagens priser.

Lenke til kommentar

Not really no, du hører den først og fremst i det Fellowshipet beveger seg mot Caradras, i den scenen Error linket til i Youtube videoen. Og akkurat den scenen er 'The Ring Goes South' fra. :3

edit; joda, du hører den flere steder, men hovedsakelig i den scenen jeg snakket om ovenfor >_>

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Og jeg påtar meg retten til å si at jeg er dritlei 12-15 blå med Tromsøs luftfuktighet (evt. kystvind, evt nordavind, evt hva faen det nå er som gjør 12 minus latterlig kaldt i denne byen).

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...