Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OH MY GAWD sannsynlighet er bare surr. Helt umulig å tyde hvilke formler man skal bruke hvor, og om det er betinget/ubetinget, ordna/uordna.

 

Blir gøy med prøve i overimorra :/

Sannsynighet og statistikk på VGS er svært rett fram. Vent til evt. Universitets Statistikk du. That's a whole different story. :unsure:

Jeg har i alle fall problemer med å holde tunge rett i munn når det gjelder hvilke formler jeg skal bruke^^ Men så var det bare et par uker siden vi startet med dette kapitlet også (har fått dumpa masse formler på oss etter det).

 

edit: jeg er populær her :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Husker på ungdomsskolen når lærern skulle lære oss hvordan løse likninger med to ukjente. Han stod foran så vi ikke kunne se noe mens han skrev, og så pusset han det bort igjen før vi rakk å skrive ned alt :p Og så mistet han mattetentamen min en gang^^

 

Er fortsatt redd med å spørre om ting jeg burde ha skjønt for lenge siden til lærern da^^

 

edit: han lærern vi har nå er kanskje ikke den aller smarteste, han ble schoola en gang av kameraten min (han er pro) i et fysikkstykke som hørte til et forsøk vi gjorde, da han selv bare surra. Men han er flink ellers og på kommunikasjon mellom elevene.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Jepp hvor flink Læreren er har alt å si (var svært fornøyd med min jeg også :D ). Vi har alt for mange lærere her i Norge som ikke kan lære fra seg. Og da spiller det ingen rolle hvor flink de er i faget hvis de ikke kan formidle den kunskapen til elevene. <_<

 

Dette er helt sant, jeg som blir regnet som overmåtelig smart og flink i Matte får nå 2-3, mens før fikk jeg alltid sterke 5'ere og 6'ere. Dette mener jeg at kommer pga læreren vår, som vi har klagd på... Før hadde jeg den beste matte læreren noensinne, og han var everton fan. Så hvis jeg noen gang kan velge hvem jeg vil ha som lærer skal det være den personen som heier på everton.

Lenke til kommentar

Matte er nok det faget jeg har mislikt mest gjenom mine skole dager og er utrolig glad for at jeg ikke har det nå. :D

Har forresten bare hatt en dugelig mattelærer og det var siste året på undomskolen og jeg kan trykt si at det meste jeg kan om matte det lærte jeg fra han, men ettersom det nesten bare var algebra vi hadde det året er det det eneste jeg kan :p

 

Edit: var alle vekke nå? :o

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke hvorfor folk klager så enormt over matte, men det er vel kanskje fordi jeg selv alltid har vært god i det...

 

EDIT: Håper ikke det! :o

Matte er det eneste faget som du er fucked i hvis du ikke har fått med deg alt som var lært/skulle ha vært lært til deg tidligere.

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke hvorfor folk klager så enormt over matte, men det er vel kanskje fordi jeg selv alltid har vært god i det...

 

EDIT: Håper ikke det! :o

Matte er det eneste faget som du er fucked i hvis du ikke har fått med deg alt som var lært/skulle ha vært lært til deg tidligere.

Det har du helt rett i. Og boy har jeg fått føle det på kroppen etter å ikke ha hengt helt med i 1.semester på Univ.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...