Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen heller, jeg lurer på at den ene høyttaleren i hodetelefonene mine kanskje muligens potensielt er sprengt. Den spiller helt normalt ved lavt-medium høyt volum, men ved litt høyere volum da gjerne med bass så hører jeg en svak skurre/klirre-lyd. :\

Hvis det er mulig, sjekk om noe er løst først. Det var det i mitt engang, og jeg sverget på at den var sprengt. Den hadde bare løsnet og fixing gikk med hurtigtørkende elektrolim.

Lenke til kommentar

Faen heller, jeg lurer på at den ene høyttaleren i hodetelefonene mine kanskje muligens potensielt er sprengt. Den spiller helt normalt ved lavt-medium høyt volum, men ved litt høyere volum da gjerne med bass så hører jeg en svak skurre/klirre-lyd. :\

Hvis det er mulig, sjekk om noe er løst først. Det var det i mitt engang, og jeg sverget på at den var sprengt. Den hadde bare løsnet og fixing gikk med hurtigtørkende elektrolim.

Hmmm, merkelig nok så virker det som om det hjelper å prikke litt borti filten inni klokken på den siden det er litt ulyd i.

Lenke til kommentar

Nei, den kan ikke være sprengt, jeg spiller nå http://open.spotify.com/track/7qzvqd2iM4zW7SJMjhfmEf uten et fnugg av klirring.

Eller... jo, litt klirring i starten.. aaaah. Håpløst opplegg!

Det gjelder å være litt reodor felgen her altså. Prøv å se om ikke du får fjernet noen deksler, så kan du legge en fuge med lim rundt der ramma holder selve høyttalerelementet.

Lenke til kommentar

Meh, det får bare være, i de aller fleste sanger er det ikke merkbart i det hele tatt uansett volum, og for alt jeg vet går det bort av seg selv.

Uansett så har jeg fremdeles 3 mnd på garantien fra fabrikantens side om nå høyttaleren skulle være sprengt, for jeg nekter å tro at et par hodetelefoner til 1800 kroner skal kunne bli sprengt av lyden et lydkort til 400 kroner klarer å levere.

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med julehandelen, og jeg sverger på at jeg aldri skal på juleshopping igjen! Neste år kommer jeg bare til å kjøpe en pose twist på deling...

Makan, syv timer i byen, hvorav fem ble brukt på å stå i kø :angry:

JEG HATER JULA! :thumbdown:

Jeg hater denne delen ved jula jeg også, men strengt tatt kan den lett unngås ved å begynne tidligere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...