Lakus Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ahh, deilig. Jeg leste litt i Mass Effect 2 tråden og kom over dette klassiske innlegget Så spillet kommer ut på torsdag, har hørt så mangen si fredag, da har jeg bestemt meg å aldri stole på brukere rundt omkring mer, dem bare lyver og tror de kan noe... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det snør, det snør. Og jeg spiser klementiner. Har sikkert spist ~50 stk siste uka. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kjør hardt, kjør stil. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kjør rosa lekebil. ......Hø..Hø Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Flott med stor plass foran huset -.-* Når jeg og min bror var ferdig med å skuffe snæ hadde det lagt seg nærmere 5 nye centimeter.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nei, han har sett lyset. Hehe, indeed. ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=bPa7XIDoMW0 :3 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Flott med stor plass foran huset -.-* Når jeg og min bror var ferdig med å skuffe snæ hadde det lagt seg nærmere 5 nye centimeter.. Vitsen med å måke nysnø? Bare bruke bilen som plog, Tromsø-stil. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 I dag kom Sackboy og Big Daddy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Herlige! Husk å melde dere på julekaraoke da folkens! Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Error + julekaraoke = Kakakakaooooo Endret 18. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kan det bli Norge-Sverige i finalen? Stillingen mellom Romania og Sverige i sin semifinale er for øyeblikket 22:24 med to minutter igjen. Om Norge slår Danmark klokken 17 kan det bli en sykt deilig finale. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Den Sackboyen har jeg også. Den er svær! Vondt i hodet... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Error + julekaraoke = Kakakakaooooo @Lakus: gleder meg til kamp i kveld! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hadde tidenes drøm i natt, der jeg og noen andre prøvde å overleve mot horder av zombier. Altså, en drøm som var prikk lik Left 4 Dead. Var til og med en Boomer der på et tidspunkt. Vi var sperret inne i et lite hus der vi kjempet for livet, og vi begynte å gå tom for ammunisjon. Jeg dro ut for å lete, da nubbiz plutselig kontaktet meg via radio og lurte på om vi trengte hjelp. Selvfølgelig, svarte jeg, og gav han koordinasjonene til huset mens jeg fortsatte å lete etter ammo. Litt senere møtte jeg backstabber, som kunne fortelle at han visste om en container full av ammo og mat vi kunne bruke. Så jeg og backstabber tok oss tilbake til huset der nubbiz og resten av gruppa mi kjempet for livet. Husker fortsatt hva jeg sa når vi kom tilbake: "nubbiz, æ fainn backstabber!" Så delte vi noen smil og high-fives før vi skjøt oss mot backstabbers container. Så våknet jeg. Som sagt, tidenes drøm! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Idag fikk jeg endelig prøvd utstyret mitt og spilt paintball. Vi spilte 5on5 i 4 timer og det kan bare beskrives med ett ord: Helt fantastisk! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Petter Northug er tilbake! Selv om det var en smule skuff at han ikke vant spurten :/ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Mammakamel fikk prøvd utstyret sitt i dag. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Det må ha vert tidenes drøm ja! Har bare hatt en lame zombie drøm selv Fikk lyst på L4D 2 nå... Suger å ikke ha bankkort som man kan bruke på nett. Koster jo bare laik 15 kr på steam sist jeg sjekket. Endret 18. desember 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå