Mokko Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det samme gjelder vel strengt tatt meg også. Er vel derfor jeg håper at noen andre skal gidde, selv om det kan virke litt dårlig gjort. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hehe, ser den. Jeg kryper til køys i hvert fall, med et stort håp om at noen tar tak. Sjansen for at andre skal gjøre det blir kanskje større om man starter en tråd? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvilket spill skal jeg starte på? - Silent Hill Homecoming - Alan Wake - CSI: Deadly Intent (gjesp) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Alan Wake. Jeg har fantastiske nyheter, men jeg skal legge meg. God natt! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nyhetene er at Vrengtpolvott er på gli angående julekaraoken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Bastard. Han har sågar funnet karaokeversjonen av Last Christmas. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Minecraft maraton gir meg semi-redsel for musehånd Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Back to the awesome world of KOTOR. Ser ut til at Dagbladet tror presidenten i USA er Steve Jobs. Se siste bilde på høyre side i artikkelen Endret 18. desember 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (Om du er lei av Les Miserables-snakket mitt, se bort ifra dette innlegget) Jeg så nettopp Les Miserables sin 25-års-jubileums-konsert-sak på Blu-Ray (Takk for tipset om den!) og sitter igjen med et eneste enormt fuckings wow. Her er den vanlige teksten min om hvor latterlig høyt jeg elsker denne musikken. Her er også teksten som hyller, ikke bare den originale rollebesetningen, men også alle de som har vært med på forestillingen gjennom 25 år. Da disse kom på scenen mot slutten og sang sammen med de nyere ble jeg slått panneflat bakover i sofaen. Rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Burde nesten sjekke ut Les Miserables så mye som du lovpriser det. Din smak har vist seg å være kompetent så langt med tanke på Deadwood, så du er kanskje inne på noe. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 HTC Sense sier at jeg er øst-afrika, hmm kan vel være riktig også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Er du Øst-Afrika? Ca I ask you anything? Mer om Les Mis: Samantha Barks og Lea Salonga for the fuckings win! For ikke å glemme Ramin Karimloo. Tror jeg skal legge meg nå før jeg snakker meg bort. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Vel nei. Denne lille plassen jeg bor på her oppe nord blir kalt for lille afrika. Men det skal vel da ikke gjøre at mobilen tror jeg er der, kanskje mentalt. Men who knows! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg tror det har skjedd noe med musikk smaken min .) Jeg har begynt å like kitt roligere melodifylt musikk:) Framfor ac/dc og slikt. Merkelig følelse! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Har skjedd noe med min og. http://open.spotify.com/track/2DVTAKir2bj7g1gF0CPMGc likere. Endret 18. desember 2010 av Gormers Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg tror det har skjedd noe med musikk smaken min .) Jeg har begynt å like kitt roligere melodifylt musikk:) Framfor ac/dc og slikt. Merkelig følelse! Null stress. Jeg har gått fra piggtrådmetall til Kanye West. Elsker den siste plata hans. Og god morgen fugler. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Jeg tror det har skjedd noe med musikk smaken min .) Jeg har begynt å like kitt roligere melodifylt musikk:) Framfor ac/dc og slikt. Merkelig følelse! Du begynner å bli gammel Nutty Endret 18. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nei, han har sett lyset. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Julekaraoke folkens! Bli med! Endret 18. desember 2010 av ShampooMacTavish Link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå