Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker du på? For min del prøver jeg å skjerpe med dette andre semesteret. Hadde vel 6 dager og 60 timer forrige semester, og selv om jeg allerede er garantert lærlingeplass har jeg bestemt meg for å roe ned fraværet. Har dog ikke en eneste time fravær i hovedfaget - overflatebehandling - og kun i allmenfagene.

 

Om du lurer på om fravær er serious business: Ja, det er faktisk det. Det er det første arbeidsgivere ser på, og uansett hvor kjedelig det er å høre og uansett hvor mange ganger det gjentas så er det sant. FJo mer fravær jo mindre lyst har arbeidsgivere og skoler lyst på deg senere.

 

Nattings ;)

Lenke til kommentar

Har hørt at arbeidsgivere aldri ser på fravær, men damn da. For min del prøver jeg å skulke så lite som mulig rett og slett for at ellers klarer jeg ikke holde med i f. eks fysikk og matte. Klarer jo ikke arbeide så mye hjemme heller. Har 24 timer fravær hittil i dette skoleåret her. Over halvparten er gyldige grunner.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Eksamener i øst og vest. Få spillutgivelser.

Hadde det vært noe bedre med fler spillutgivelser da:P?

 

edjit: OH MY GAWD sannsynlighet er bare surr. Helt umulig å tyde hvilke formler man skal bruke hvor, og om det er betinget/ubetinget, ordna/uordna.

 

Blir gøy med prøve i overimorra :/

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...