Lakus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Får se hva mine planer blir for morgendagen, men ikke bli overassket om jeg sitter her i 11-12 tiden ^_^ Nå skal jeg se en episode med Magnum P.I før jeg tar kvelden, så god natt forumtroll 431 GET! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Lakus, hvordan er det med skulking og sånt på VGS? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ser på en episode av the wire og merker at en dopa fyr har en gaffel stikkende ut mellom øynene fra håret mellom annenhvert klipp av han i en scene. Får meg til å lure på om det er på gjørs eller om de virkelig gjør en så tydelig "feil"... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 FAEN! Jeg må legge meg NÅ siden moren og faren min skal det <_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hva tenker du på? For min del prøver jeg å skjerpe med dette andre semesteret. Hadde vel 6 dager og 60 timer forrige semester, og selv om jeg allerede er garantert lærlingeplass har jeg bestemt meg for å roe ned fraværet. Har dog ikke en eneste time fravær i hovedfaget - overflatebehandling - og kun i allmenfagene. Om du lurer på om fravær er serious business: Ja, det er faktisk det. Det er det første arbeidsgivere ser på, og uansett hvor kjedelig det er å høre og uansett hvor mange ganger det gjentas så er det sant. FJo mer fravær jo mindre lyst har arbeidsgivere og skoler lyst på deg senere. Nattings Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Bra jeg bare har fravær på 2 timer da Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Har hørt at arbeidsgivere aldri ser på fravær, men damn da. For min del prøver jeg å skulke så lite som mulig rett og slett for at ellers klarer jeg ikke holde med i f. eks fysikk og matte. Klarer jo ikke arbeide så mye hjemme heller. Har 24 timer fravær hittil i dette skoleåret her. Over halvparten er gyldige grunner. Endret 17. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Natta. Tar sovepiller nå og går opp å leser Batman: The Dark Knight i en halvtime. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Starter ikke før ni, men følger trenden; God Natt! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Bah, enda en dag jeg ikke har gjort en dritt av skolearbeid :/ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hater denne tiden på året. Stygt vær. Eksamener i øst og vest. Få spillutgivelser. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er det som er greit med universitet, der finnes det ikke noe som heter fravær. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Eksamener i øst og vest. Få spillutgivelser. Hadde det vært noe bedre med fler spillutgivelser da:P? edjit: OH MY GAWD sannsynlighet er bare surr. Helt umulig å tyde hvilke formler man skal bruke hvor, og om det er betinget/ubetinget, ordna/uordna. Blir gøy med prøve i overimorra :/ Endret 17. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Eksamener i øst og vest. Få spillutgivelser. Hadde det vært noe bedre med fler spillutgivelser da:P? Ja. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Eksamener i øst og vest. Få spillutgivelser. Hadde det vært noe bedre med fler spillutgivelser da:P? Ja. EDIT: Too late der, ja.. Endret 17. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har hørt at arbeidsgivere aldri ser på fravær, men damn da. Vi fikk alltid høre at arbeidsgivere var mer opptatt av om du møtte på jobb enn om du hadde seks i stedet for fem i et par fag. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Ja, er jo egentlig en fin ting siden da er det lite som skal til for å få jobb... Mokko, DruigS: Si farvel til vitnemålet deres da Endret 17. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det ser ut som jeg kommer til å tibringe attenårsdagen min i en campingvogn i nærheten av drøbak. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Fire personer! Nei, Ehtram skal ikke på camping! Nuh! (jeg kan forfalske stemmene.. let me know! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå